Azet vtipne hľadá prostredníctvom personálnej kampane nových programátorov. Spustil kampaň pod názvom AzetBattle. Použil na personálny nábor a jeho odkomunikovanie prostriedky, ktoré sú blízke jemu, ale aj IT komunite.

Zvolil si netradičnú formu komunikácie cez ktorú, primárne hľadá nových kolegov, ale sekundárne si buduje aj image spoločnosti.

„Azet dáva ľuďom priestor povedať svoje nápady a ak sú dobré, aj ich realizovať. Čiže je reálne možné ovplyvniť chod firmy. Samozrejme, niečo sa mení ľahšie, iné zmeny nie sú jednoduché – ale počúvame každého,“ povedal Daniel Harcek, technologický riaditeľ Azet.sk pre web Žívé.sk.

Na webe AzetBattle.sk si programátor zvolí tému s ktorou sa pobije. Na výber má možnosti, ako trackovanie webu, blogovací systém, vizuálizácia inzercie, webaplikácia pre reštaurácie ale i ďalšie.

Po kliknutí na tému sa zobrazí podrobnejšie zadanie úlohy. Ale pozor! AzetBattle day sa uskutoční už zajtra, v piatok 20.novembra v Žiline.

Prečítajte si dôvody prečo sa na AzetBattle zúčastniť:

– v prvom rade môžete získať priamo prácu, ale aj stáž, polúväzok, a odmenou pre najlepších bojovníkov bude i odmena v hotovosti priamo na mieste, a môžete stretnúť skúsených mentorov.

Portál Azet .sk založil v roku 1997 Milan Dubec a od roku 2010 je súčasťou mediálnej spoločnosti Ringier Axel Springer Slovakia.

Podľa prieskumu AIMmonitor portál Azet.sk v mesiaci október navštívilo takmer 2 milióny 760 tisíc unikátnych návštevníkov z desktopov a k tomu aj takmer 994 tisíc unikátnych návštevníkov z mobilov. Spolu sú to 3 milióny 754 tisíc unikátnych návštevníkov mesačne. Azet patrí medzi najnavštevovanejšie stránky na slovenskom internete.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu