foto: Raiffeisen bank

Banka zacielila svoju komunikáciu na všetkých milovníkov a majiteľov psíkov. V úvodnej fáze digitálnej kampane banka zisťuje predbežný záujem o nový produkt – poistenie pre psov.

Prieskum prebieha online na microsite www.poisteniepsika.sk, ktorá je súčasťou kampane. Odštartovala v januári a potrvá až do konca februára.

„V úvodnej fáze kampane využívame len online komunikáciu, a to propagáciu na sociálnych sieťach a v GDN,“ povedal o kampani pre MediaWatch.Dog Viktor Riško, brand manager spoločnosti Raiffeisen bank.

„V Raiffeisen banke máme veľmi radi psíky. O tom svedčí aj náš pozitívny vzťah ku psičkárom, ktorí môžu navštíviť naše pobočky aj so svojimi 4-nohými miláčikmi, pre ktorých máme vyčlenený špeciálny kútik. Aj u nás v pracovnom kolektíve sa nachádza množstvo psičkárov. Rozhodli sme sa preto ponúknuť produkt, ktorý môže byť tejto komunite nápomocný,“ doplnil Riško.

Reklamnú kampaň realizuje agentúra MADE BY VACULIK.

Pozrite si vizuály kampane (online banner, FB cover a vizuál microsite):

Banka Raiffeisen nasadila kampaň Poistenie psíka - banner
online banner
Banka Raiffeisen spustila kampaň pre všetkých milovníkov psíkov
FB cover (zdroj: Raiffeisen bank)
Banka Raiffeisen nasadila kampaň Poistenie psíka - microsite poisteniepsa.sk prtsc 2.2.2017
microsite
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu