Online banka ZUNO prichádza s rozšírením kampane Na rovinu a redizajnovala starý spot nasadený už v júni. Kampaň pobeží celý september.

Vynovená kampaň pod názvom Neprekonateľný úrok komunikuje potenciálnym klientom možnosť na úrokoch ušetriť až 40%, ak refinancujú a „zosekajú“ svoju pôžičku z inej banky, prostredníctvom ZUNO.

V spote opäť vystupujú rovnaké postavy predstavujúce tvorcov reklamnej kampane, ktorí sa snažia vymyslieť reklamný nápad, ktorý by zaujal pozornosť klientov.

Do starého spotu banka pridala piktogram -40% a nový graf, ktorý sa zobrazuje  na tablete jedného z protagonistov spotu. Vizál kampane teda ostal rovnaký.

Kampaň pobeží celý september, vytvoril ju interný tím banky ZUNO v spolupráci s agentúrou Gunpowder, ktorá reklamný spot nakrútila.

Spot je nasadený v televízii JOJ a JOJ PLUS, podporia ho aj internetové bannery, PPC a komunikácia na sociálnej sieti Facebook.

Súčasťou kampane je aj redizajnovaná produktová web stránka banky, prostredníctvom ktorej by si potenciálny klient mal vedieť rýchlo vypočítať, aký úrok by v ZUNO po prechode k nim dostal.

Hlavný leit motív aktuálnej kampane opísal stručne aj produktový manažér ZUNO Peter Jandura:

„Mnoho ľudí stále spláca nevýhodne nastavené úvery a vôbec si to neuvedomuje. ZUNO ich teraz oslovuje s konkrétnou ponukou a možnosťou ušetriť na úrokoch starej pôžičky až 40 %, čím vo finále usporia nemalú čiastku.“

 

dislike - zdroj grafiky-pixabay.comSom presvedčený, že banka mala prísť s úplne novým vizuálnym konceptom kampane a nemala len redizajnovať ten starý. Zásah takejto kampane sa zákonite automaticky znižuje.

 

Porovnajte, pozrite si starý a „nový“ spot:

https://www.youtube.com/watch?v=Hr54nTI2oN4

https://www.youtube.com/watch?v=8mXLyMIDU6Y&feature=youtu.be

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu