Pomocou nového konceptu marketingovej komunikácie chce banka osloviť aj potenciálnych klientov z menších miest.

„Nový spot je produktovo zameraný a jeho zmyslom je graficky zdôrazniť výhody pri prenesení starej pôžičky do ZUNO. Jeho cieľovou skupinou sú najmä ľudia do 35 rokov, pracujúci v kanceláriách. Druhá cieľovka sú živnostníci nad 35 rokov, ktorí už majú rodinu a žijú v menších mestách“, povedal Bohdan Fedor, šéf marketingu ZUNO banky.

Hlavným prvkom kampane je opäť TV spot so známou štvoricou, mierne sa však pozmenil ich charakter. Banka tak reaguje na aktuálny prieskum, ktorý si dala zrealizovať a konceptom komunikácie sa zameria aj na nové cieľové skupiny.

Tentoraz bol spot nakrúcaní na bielom pozadí, copywriting je založený na otázkach a odpovediach.

ZUNO kampan - novy koncept od 7. marca 2016
zdroj foto: ZUNO

V závere spotu sa objavuje i mapa SR s vyobrazením kontaktných miest, i keď ZUNO je primárne online banka bez kamenných pobočiek, banka TAK mení koncept komunikácie s ohľadom na novú cieľovú skupinu – obyvateľov menších miest, so slabšími návykmi na používanie internetu (s menšou penetráciou).

https://www.youtube.com/watch?v=_lssl2RfL0A&feature=youtu.be

Spot vytvoril interný marketing tím banky ZUNO v spolupráci s agentúrou Gunpowder a po novom aj v spolupráci s JOJ Production.

Súčasťou kampane nie je len TV spot, ale i bannery, PPC a komunikácia na sociálnych sieťach.

Nová kampaň bola nasadená v televíziách skupiny JOJ Group od pondelka 7. marca.

Timing novej kampane sama banka definuje, ako od 7. marca až „do konca roka“, čo je však nezvyčajné.

Postoj banky môže súvisieť s negatívnymi správami z trhu, keď nedošlo k avizovanej akvizícii a predaju banky ZUNO ruskej bankovej skupiny Alfa Group (ABH Holdings S.A.).

Alfa Group mala začiatkom roka prevziať banku od jej súčasného vlastníka rakúskej skupiny Raiffeisen Bank. Skupina Alfa Group však nakoniec od plánovanej akvizície odstúpila.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu