nový ženský magazín TO SOM JA (zdroj foto: Bauer Media, koláž: MediaWatch.Dog)

Vydavateľstvo Bauer Media prináša na trh nový ženský magazín pod názvom To som ja. Predaj je podporený launch kampaňou v rozhlase, printe a aj inými marketingovo-komunikačnými cestami.

Nový ženský magazín To som sa objavil na trhu 6. decembra v náklade 40 tisíc výtlačkov s uvádzacou cenou 0,59 eur, druhé číslo vyjde 6. februára za cenu 1 euro. Cena konkurenčných ženských magazínov je obvykle niekde na úrovni 2,50 eur, takže titul vstupuje na trh s veľmi priaznivou cenovou politikou.

Primárnou cieľovou skupinou nového magazínu sú ženy vo veku 30+ pre ktoré má ponúknuť zaujímavý a inšpiratívny obsah no bez bulvárnych tém, čím sa chce odlíšiť od konkurencie.

Redakciu nového magazínu budú tvoriť viacerí interní a externí autori pod vedením šéfredaktorky Renáty Gešvantnerovej.

„Okrem tém ako móda, kozmetika a zdravie, ktoré zaujímajú každú ženu, nájdu vo svojom novom titule mnoho konkrétnych rád, inšpirujúcich príbehov skutočných žien prežívajúcich životné krízy a výhry so šťastným koncom, odborné návody koučov a psychológov na riešenie problémov a vzťahov, ako aj praktických tipov do domácnosti a na voľný čas,“ ako uviedlo vydavateľstvo.

Vydavateľstvo Bauer Media má na Slovensku vo svojom portfóliu i ženské magazíny Chvíľka pre teba, Rytmus života, alebo mesačník LENNA, ktorý redakčne pripravuje spoločnosť A-IMZ a Bauer Media zastrešuje pre titul mediálne a inzertné služby. Na trh prišiel v januári 2016 a cieľovú skupinu magazínu tvoria tiež čitateľky vo veku 30+. Čítaj viac.

Konkurenciou pre oba tituly sú zavedené magazíny EMMA, EVA, ale i úspešný nový projekt EVITA.

Pred zhruba pol druha rokom prišiel na trh ženský titul od vydavateľstva Mafra Slovakia pod názvom EVITA, začal vychádzať v apríli 2015 a získal si za krátky čas pomerne veľký okruh priaznivcov.

Magazín EVITA je však určený skôr mladším čitateľkám vo veku 25+. Tvárou časopisu je bývalá rozhlasová moderátorka, autorka ženskej literatúry a majiteľka vydavateľstva Evitapress Evita Urbaníková. Čítaj viac.

Konkurenciou pre nový ženský magazín TO SOM JA budú ale tradičné tituly na trhu, ako EVA vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia, alebo EMMA vydavateľstva News and Media Holding. Čítaj viac o EMME. 

V mesiaci september 2016 dosiali priemerný predaj EMMA 43 644 kusov, EVA 40 518 kusov a EVITA 27 773 kusov, podľa auditu nákladov združenia Audit Bureau of Circulations Slovakia (ABC SR). Magazín LENNA svoj náklad neaudituje.

Konkurencia v segmente ženských časopisov je obrovská, na slovenskom trhu pôsobí množstvo ženských magazínov rôznych vydavateľstiev, ako napr. La Femme, Praktická Slovenka, Slovenka, Magická žena, Šarm, Nový čas pre Ženy, Báječná žena ale i ďalšie.

Bauer Media patrí v Českej republike medzi najväčšie vydavateľstvá, ktoré vydávajú tlačené časopisy.

Medzi jej tituly patria napr. Chvílka pro tebe, Tina, Pestrý svět, Claudia, Příbehy plné života, Čas pro hvězdy, Televize, Bazaar, Rytmus života, Retro, TV Revue, Speed, Čas na lásku, Luštění pro děti, TV max, Napsáno životem, Chvilka v kuchyni, Dolcevita, Nostalgie, Esquire, TopGear, Cosmopolitan a ďalšie.

Prečítajte si > Bauer Media uviedla na český trh nový mesačník pre ženy Můj svět 

Slovenské vydavateľstvo Bauer Media vzniklo v roku 2007, ako Bauer Media SK v.o.s. a je dcérskou spoločnosťou svetovej skupiny BAUER MEDIA GROUP s viac ako 140 rokov trvajúcou tradíciou, ktorá zaujíma významné miesto na trhu s komerčnými tlačovými titulmi v Nemecku, Veľkej Británii, Poľsku, Maďarsku, Rumunsku, USA a Číne.

Na Slovensku do mediálnej skupiny BAUER patrí okrem vydavateľstva Bauer Media SK aj Rádio Expres cez spoločnosť D.EXPRES, k.s., ktorú spoluvlastní spoločnosť Bauer Ausland, člen skupiny Bauer.

Prečítajte si > Bauer Media Group, pod ktorú patrí i Rádio Expres ohlásila druhý najvyšší obrat vo svojej histórii 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu