Od začiatku decembra má Becherovka novú kampaň s headlinom „Čím viac vášne, tým viac radosti“. Používa komunikačnú platformu s hashtagom #4everJan. Odkazuje ním na zakladateľa Jana Bechera. Hlavnou myšlienkou kampane je cez emócie predstaviť legendárnu zelenú fľašu Becherovky, ktorú navrhol Jan Becher a priblížiť produkt mladšej cieľovej skupine.

Fľaša v reklame symbolizuje vášeň, ktorú predstavuje postava ženy, ktorú Jan Becher zachytí maľbou na plátno.

„Chceme ukázať, že Becherovka Original je výsledkom vášne človeka, ktorý je dnešným mladým ľuďom vlastne veľmi podobný a môže byť pre nich aj dnes, po viac ako 200 rokoch, inšpiráciou,“ objasňuje novú stratégiu Jiří Vladík, Marketing Manager Becherovka Original pre Českú republiku.

Príbeh televízneho spotu sa odohráva v alchymistickom laboratóriu práve vo chvíli, keď mladý Jan Becher za pomoci múzy navrhne fľašu Becherovky, ako ju poznáme dodnes.

Hlavnými tvárami kampane sú anglickí herci Lewis Kirk (Jan Becher) a Katie Clarkson-Hill (múza). Natáčanie sa odohralo na zámku Dobříš v Českej republike, v časti zámku, ktorá je verejnosti neprístupná.

„Protagonisti boli zámerne hľadaní vo Veľkej Británii, ktorá ponúka širšie herecké spektrum a navyše ide o Slovákom neopozerané, zaujímavé tváre,“ približuje Zuzana Benková, brand manažérka Becherovky pre Slovensko.

Televízny spot je z dielne agentúr Havas Worldwide Prague a Dream studios. O lokálne rozšírenie kampane na Slovenský trh v digitále a s presahom do On a off-Trade kanálov sa postarala reklamná agentúra Triad Advertising.

„Nový TV spot Becherovky je výsledkom úzkej spolupráce českého a slovenského tímu, k nemu je však pripravená aj komplexná 360° – už čisto lokálna – komunikácia zameriavajúca sa na celkové zvýšenie vizibility, atraktivity a awareness značky na slovenskom trhu v roku 2016. Práve ňou chceme osloviť mladých nezávislých ľudí s vlastným názorom, “ povedala Zuzana Benková.

Nový prvok kampane, ktorý symbolizuje vášeň a nadšenie sa stane po novom dlhodobo komunikovaným prvkom kampane značky. Primárne sa fokusuje na dva nosné komunikačné kanály – televíziu, online a On-trade, ktorých cieľom je omladenie cieľovej skupiny spotrebiteľov Becherovky.

Na nasadenie spotu v televízii boli vybraté na Slovensku TV Markíza a TV JOJ Group, spot pobeží počas decembra 2015 a počas februára a marca 2016.

Kampaň je nasadená zároveň i s podporou PR a Off-trade. Značka zamieri aj do komunít a organicky sa objaví na pop-up eventoch, ale i medzi komunitou, ktorá vyznáva elektroswing.

Na Slovensku patrí Becherovka k progresívnemu bitter brandu, keď objem jej spotreby narástol +7% vs. LY (Litres per year) v spotrebe oproti minulému roku.

Becherovka patrí medzi najstaršie bittery na svete, je 100% prírodná a vyrába sa podľa tajnej receptúry už viac ako 200 rokov. Má charakteristickú horko-sladkú chuť a zlatú farbu.

Ročne sa jej vyrobí približne 7 miliónov litrov a vyvezie sa do viac ako 40 krajín sveta. Medzi najväčšie exportné trhy patria už tradične Slovensko, ale i Nemecko, Ukrajina a Rusko.

Vizitka kampane:

Pernod Ricard:
Zuzana Benková – brand manažér Becherovka Original pre SR
Jiří Vladík – marketing manažér Becherovka Original pre ČR

Agentúra Havas Worldwide Prague+Dream studios:
Chief Creative Officer: Eda Kauba
Creative Director: Vilém Kabzan
Copywriter: Matěj Masařík
Senior Brand Director: Ondřej Fiala
Brand Manager: Andrea Krajícová

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu