zdroj: TV JOJ

Podvečernú show Bez servítky na JOJke sledoval v uplynulé dva dni rekordný počet divákov, včera ju už štvrtý raz za posledný mesiac uprednostnili pred etablovaným konkurenčným seriálom.

JOJ Group bola v utorok 2. novembra jednotkou na trhu v hlavom vysielacom čase, s excelentnou 14,3 % sledovanosťou a 31,8 % podielom v rámci univerzálneho publika. Samotná TV JOJ dosiahla včera ako najsledovanejšia televízia na trhu v prime time 10,4 % sledovanosť a 23,0 % podiel.

Súťažná show Bez servítky v prvé dva novembrové dni pokračovala v rastúcom trende, ktorý potvrdzuje celú jesennú sezónu – stúpajú jej výkony v oboch relevantných cieľových skupinách. V pondelok 1. novembra zaznamenala svoju dosiaľ najvyššiu sledovanosť – až 6,0 % u mladších divákov, keď mala dosah až na takmer 300-tisíc z nich.

V utorok 2. novembra si zase vyslúžila rekordný počet univerzálnych divákov, ktorí si Bez servítky nenechali ujsť. Relácia na JOJke včera opäť prekonala seriál Oteckovia na Markíze, a to po štvrtýkrát za posledný mesiac a druhý raz za posledný týždeň, keďže aj v uplynulý piatok s predstihom zvíťazila nad konkurenciou.

Včera sledovalo kulinárske umenie súťažiacich na JOJke až 364-tisíc divákov, čím dosiahla show až 7,9 % sledovanosť a 20,5 % podiel na trhu. Diváčky vo veku 35 až 44 rokov dosiahli nadpriemernú 10,3 % sledovanosť a 27,3 % podiel na trhu.

Najsledovanejší slovenský seriál súčasnosti bol včera TOP programom v obchodne relevantnej cieľovke (CS 12-54) a Nemocnica opäť vyhrala boj o diváka v prime time aj celkovo, keď si ju včera na JOJke nenechalo ujsť až 540-tisíc divákov v CS 12+.

Seriál dosiahol skvelú 11,7 % sledovanosť a podiel 25,1 %. Diváčky v najsilnejšej CS 45-54 zaznamenali dokonca až 16,1 % sledovanosť.

TOP programom dňa v CS 12+ boli v prvý novembrový utorok Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo až 579-tisíc divákov s vynikajúcou 12,5 % sledovanosťou a 27,2 % podielom na trhu.

V obchodnej cieľovke 12-54 si hlavnú spravodajskú reláciu JOJky nenechal ujsť rovnaký počet divákov ako Nemocnicu, dosiahli teda totožnú 8,6 % sledovanosť, Noviny s podielom 24,6 %.

Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2021 PMT, s.r.o., Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; JOJ Group

(ts)

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu