zdroj: PR Clinic

Birell rozšíril portfólio produktov v kategórii, ktorá je u spotrebiteľov čoraz viac obľúbená. Na trh uviedol novú Birell Colu teasingovou kampaňou z dielne agentúry JANDL. Nový produkt je zložený z čisto prírodných surovín, neobsahuje umelé farbivá, ani konzervanty.

Birell vyrába široké spektrum nápojov na báze nealko piva s mnohými príchuťami. Využitie nealkoholického piva ako základu značke umožňuje vyrábať prírodné nápoje s nižším obsahom cukru, ktoré sú u zákazníkov veľmi obľúbené. Navyše, Birell dlhodobo smeruje do sektoru zdravších limonád. Teraz prišiel na trh s niečím úplne iným.

„Cola bola pre nás logickým krokom, ako ponúknuť spotrebiteľom ďalšiu skvelú chuť bez konzervantov a umelých farbív. Navyše sme sa pri jej vývoji opäť uistili o tom, že svetlý Birell je vynikajúci základ, ktorý našim výrobkom dodáva špecifickú a veľmi dobrú chuť,“ uviedol Josef Jalůvka, manažér značky.

Horúca novinka Cola od Birellu je osviežujúci nealkoholický nápoj s príjemnou sladšou chuťou, ktorú skvelo dopĺňa náznak horkosti. „Základom pre výrobu Coly od Birellu je 30% svetlého nealkoholického piva Birell. Následne do neho pridávame prírodné šťavy a arómy a tiež extrakt z kolového orecha a extrakt zo škoricovej kôry. Kolový oriešok je plod afrického stromu kolovník, ktorý sa používal historicky ako ochucujúca ingrediencia v nápojoch a dal vzniknúť názvu cola,“ prezradil spôsob výroby Jalůvka.

Novinka nasleduje čoraz silnejší trend zdravšieho životného štýlu a ponúka spotrebiteľom zdravšiu alternatívu k ich obľúbenému nápoju. Vďaka zníženému obsahu cukru a kalórií si túto dobrotu bude môcť dopriať každý omnoho častejšie, než ostatné sladené kolové nápoje. „Obsahuje 5,1 g cukru a 26 kcal na 100 ml nápoja, čo je o až o 50% menej než ostatné kolové nápoje sladené cukrom,“ doplnil Josef Jalůvka.

Kolové nápoje predstavujú až 2/3 celkovej hodnoty kategórie sladkých sýtených nápojov. „S novou Colou od Birellu búrame hranice medzi kategóriami nealkoholického piva a ochutených sladkých nápojov, s potenciálom rastu oboch kategórií. Novinka má ambíciu osloviť spotrebiteľov, ktorí kolové nápoje obľubujú, no nechcú si ich dopriať kvôli vysokému obsahu cukru a umelých prísad. Spolu s ďalšími tohtoročnými novinkami Birell Hrozno, Červený Pomaranč a Baza a Citrón tak prinášame zdravšiu alternatívu k väčšine príchutí v kategórii sladkých sýtených nápojov,“ povedal Jalůvka.

Cola od Birellu obsahuje kofeín. Jeho množstvo je podobné, ako v iných kolových nápojoch. „Naša Cola obsahuje 10 mg kofeínu na 100 ml, čo je množstvo porovnateľné s inými kolovými nápojmi. Bežné energetické nápoje obsahujú približne 2 až 3x väčšie množstvo kofeínu, než Cola od Birellu,“ dodal Jalůvka.

Od 1. júna je v predaji 500 ml plechovka za odporúčanú maloobchodnú cenu, ako u ostatných Birellov, 0,92 €.

Vizitka kampane:

Zadávateľ: Birell
Kreatíva: JANDL marketing a reklama
Réžia: Alice Nellis
Produkcia: Boogie films
Hudba: Steve Greenberg, Funky Town

Birell odštartoval kampaň teasingom (foto: Mediahub.sk)
vzápätí prišlo rozuzlenie (foto: Mediahub.sk)

(ts, red)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu