Unikátny nielen chuťou, ale aj procesom výroby, taký je nový nealkoholický nápoj pre dospelých, ktorý do svojho portfólia pridáva značka Birell. Reklamný spot vytvorila agentúra Fallon Prague v spolupráci so štúdiom Savage, launch kampaň využíva viacero mediatypov a potrvá približne do polovice novembra.

Do širokej ponuky nealkoholických nápojov, ktorých ponuka v regáloch obchodov po celom Slovensku neustále rastie, pribudli ďalšie nealko pivá. Značka Birell, ktorá udáva trend v celom segmente nealkoholických nápojov a radlerov, stavila na svoje dlhoročné skúsenosti a preferencie spotrebiteľov, výsledkom čoho sú unikátnym spôsobom vyrábané dva nové produkty.

„Birell Botanicals sú pripravené tradičným pivovarníckym postupom s použitím unikátnych kvasiniek Birell a najjemnejších odrôd chmeľu, rastlín a ovocných štiav. Celý proces zrenia nechávajú naši sládkovia plynúť jeho prirodzenou cestou, ingrediencie pridávajú postupne počas varného procesu. O nápoj sa starajú plných 19 dní. Výsledkom je špecifická chuť, v ktorej pozvoľna vynikajú jednotlivé ingrediencie. Spotrebiteľov tak čaká unikátny chuťový zážitok postupne sa rozvíjajúcej chuti,“ opisuje degustátor Plzeňského Prazdroja Pavel Konáš.

Súčasťou reklamnej kampane na nový rad nealkoholických nápojov Birell Botanicals je aj 30-sekundový TV spot, ktorý vytvorila agentúra Fallon Prague v spolupráci so štúdiom Savage.

Ako vidieť aj značka Birell zvolila pre svoj nový spot tému prírody, ktorá je v poslednom období veľmi populárnou. Dokazuje to množstvo podobne ladených spotov od iných známych výrobcov, ktorých dej sa odohráva v prostredí prírody alebo s prírodou úzko súvisí.

Spojenie „človek a príroda“ aj v tomto spote pôsobí veľmi príjemne, upokojujúco, k čomu samozrejme dopomáha aj vhodne zvolená hudba doplnená o autentické zvuky zo samotnej prírody.

„Hľadali sme spôsob ako znázorniť unikátny výrobný proces tohto nápoja – pridávanie ingrediencií počas výroby. Ako ukázať, že ide o prírodné ingrediencie a že sa produkt varí tradičným pivovarníckym spôsobom. Následne prišla kreatívna agentúra Fallon Prague s touto myšlienkou,“ priblížila pre mediawatch.dog ideu kampane Veronika Hořáková, manažérka značky Birell.

Birell si ku komunikácii značky prizval aj vybraných ambasádorov a blogerov. Aj v tomto prípade stavil na osvedčenú formu propagácie, keďže blogeri a blogerky sú zaručeným úspechom pre rýchle oslovenie širokého publika. Kampaň samozrejme využíva viacero mediatypov a potrvá približne do polovice novembra 2017.

„Kampaň využíva 30s TVC, digitál, print a PR a samozrejme samplujeme v BTL a máme aj sekundárne vystavenie v predajniach, v OFF-Trade kanály,” pre mediawatch.dog uviedla Veronika Hořáková, manažérka značky Birell.

Na príprave kampane sa podieľalo viacero agentúr, ako už bolo spomínané, TV spot vytvorila agentúra Fallon Prague v spolupráci so štúdiom Savage, ktoré v v ateliéroch v Letňanoch postavilo z kulís celý svet Birell Botanicals. Kreatívne spracovanie dizajnu vzišlo z dielne agentúry LineArt Group.

Nové nealkoholické pivá z radu Birell Botanicals sa vyrábajú v dvoch príchutiach a to Bazový kvet s tymianom a citrónom a Zelený čaj s jazmínom a bergamotom.

Ich jedinečnú chuť, ktorá je kombináciu mierne sladkastej, ľahkej chuti s jemnou horkosťou nealkoholického piva a osobitou arómou starostlivo vybraných bylín, ocenia najmä aktívny ľudia s orientáciou na zdravý životný štýl a kvalitné prémiové výrobky, obľúbiť si ho, ale môže ktokoľvek.

„Cieľovú skupinu nemáme definovanú vekom, alebo demograficky – chceme osloviť jednoducho ľudí, ktorí vyhľadávajú dobré a kvalitné produkty. Sú to ľudia, ktorých zaujíma čo jedia, pijú a vo všeobecnosti si volia cestu zdravého životného štýlu,“ vysvetlila pre mediawatch.dog, Veronika Hořáková, manažérka značky Birell.

Oba nealkoholické nápoje sa predávajú v 400ml plechovke v širokej distribúcii on- aj off-trade. Marketingová kampaň je doplnená aj o ochutnávkovú roadshow, vďaka ktorej budú môcť zákazníci zistiť a zažiť postupne sa rozvíjajúcu chuť nového nealkoholického piva.

Vizitka kampane:

Agentura: Fallon Prague
Kamera a réžia: Marco Lutz
Creative Director: Atila Martins
DOP: Thomas Wildner
Producent: Petr Moravec (Savage )
Account manager: Neringa Kuolalyte, Nastia Ladina
Editing: Asfalt – Petr Staněk

Vizuál printu:

 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu