Bistro.sk spustilo novú kampaň z dielne Wiktor Leo Burnett

Najväčšia online donášková služba jedla na Slovensku Bistro.sk, spúšťa novú jesennú imidžovú kampaň. V nej vysvetľuje jednoduchosť objednávania jedla cez Bistro.sk. Počas kampane budú môcť zákazníci súťažiť o ceny v hodnote až 20 tisíc eur.

Kreatívny koncept celej kampane, je založený na jednoduchosti objednávania jedla cez Bistro.sk. Objednávku vedia zákazníci vyriešiť len na štyri kliknutia, a to prostredníctvom mobilnej aplikácie Bistro.sk. Kampaň pracuje so sloganom „Online donáška jedla raz – dva – tri – štyri“.

„Celý kreatívny koncept zdôrazňuje jednoduchosť objednávky, kde kliknutia zdôrazňujeme rytmickou stopou, ktorá nás sprevádza celou kreatívou – budúce audiogo značky. Televízny spot je postavený ako demo aplikácie a objednávky cez appku Bistro.sk. Ukazujeme kompletný priebeh od objednávky až po doručenie, vrátane tasty záberov od prípravy až po hotové jedlo,“ uviedla Daša Matušíková, marketingová riaditeľka Ringier Axel Springer.

Kampaň pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Hlavný 30 sekundový spot bude použitý v televízii, kinách, ako aj na Youtube. Nasadený bude aj rádio spot, OOH plochy a online reklama. Súčasťou kampane je aj spotrebiteľská súťaž o ceny vo výške až 20 tisíc eur.

Do samotnej súťaže sa môže zapojiť každý používateľ, ktorý v čase trvania súťaže na akejkoľvek platforme (desktop, aplikácia, mobilná verzia webu) uskutoční aspoň jednu objednávku. Po splnení ostatných podmienok účasti v súťaži, bude zaradený do denného žrebovania o zľavové kupóny na služby Bistro.sk v celkovej hodnote 300 eur denne. Denne sa žrebuje až 15 výhercov a súťaž potrvá do 5.12.2018.

Pri príprave jesennej kampane prešlo faceliftom aj logo Bistro.sk. Jeho zmena spočíva hlavne vo výmene základného fontu, ako aj v úprave doplnkových prvkov. Pričom samotná farebnosť aj claim ostali zachované.

vynovené logo (používané od 10/2018)
pôvodné logo (používané do 10/2018)

„Našim zákazníkom ponúkame najrýchlejší a najjednoduchší spôsob ako si objednať jedlo domov z viac ako 700 reštaurácií. Vďaka možnosti uložiť si obľúbené reštaurácie a jedlá, adresu doručenia, ako aj zapamätanie si platobnej karty, sa jedlo dostane k ich dverám doslova na štyri kliknutia,“ uviedol Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer.

Bistro.sk odštartovalo svoju činnosť v novembri 2013. S viac ako 350 000 spokojnými zákazníkmi, je najvyužívanejšou službou v donáške jedla cez internet na Slovensku. Na jednom mieste tu nájdu zákazníci aktuálnu ponuku z viac ako 700 reštaurácií, ktoré majú viac ako 200 tosíc hodnotení. Reštaurácie môžu filtrovať podľa času doručenia a sledovať aktuálny čas donášky. Okrem nájdu tipy na dobré reštaurácie, vynikajúce jedlá a tiež množstvo zliav a zaujímavých akcií.

Nedávno došlo k akvizícii s portálom Napizzu.sk vydavateľstva Petit Press. Pre Bistro.sk šlo v poradí už o tretiu akvizíciu, po tom, čo Ringier Axel Springer kúpil služby DajmeJedlo.sk v roku 2017 a Ham.sk v prvej polovici roku 2018.

Rádiový spot a vizuály z aktuálnej kampane:

zdroj: Ringier Axel Springer
zdroj: Ringier Axel Springer

(ts, red)