Nie, nejde o vzdorovité vyhlásenie malej agentúry smerom k veľkým. Naše „čierne jablko“ ani nevzniklo ako vzdor alebo bojkot.

Blog Black Apple Aj malé PR agentúry vedia prichádzať s dobrými nápadmi - 1Vzniklo celkom prirodzene – a v prvom momente s víziou, že si budem môcť organizovať svoj čas azda lepšie, ak budem sama sebe pánom…ale samozrejme, ako sa ukázalo, času bolo a je stále málo a prispôsobujem ho najmä požiadavkám klientov. Napriek tomu, som rada, že jablko vzniklo a za pár rokov sme už jeden šikovný tím, ktorý má za sebou niekoľko zaujímavých projektov.

Jeden z nich, ktorý budem stále považovať za istú srdcovku, je mobilizačná kampaň pre FEI STU – Nebuď šedý priemer, buď elita! Áno, srdcovkou zostane aj preto, že sme si za tento projekt odniesli ocenenie v súťaži PR agentúr PROKOP 2013. Blog Black Apple Aj malé PR agentúry vedia prichádzať s dobrými nápadmi - 2

Prvenstvo má aj v tom, že išlo o prvú mobilizačnú kampaň pre verejnú vysokú školu. Chcelo to odvahu aj zo strany klienta, ale verím, že výsledky ich presvedčili, že urobili dobre. Podarilo sa nám rozprúdiť diskusiu o kvalite vysokých škôl, o kampaniach a boji o študenta, o ktorého sme naozaj bojovali.

Blog Black Apple Aj malé PR agentúry vedia prichádzať s dobrými nápadmi - 4Napriek demografickej krivke, znamenajúcej pokles počtu maturantov, sa na FEI STU v čase kampane prihlásilo o 15 % viac študentov oproti predchádzajúcemu roku. Využili sme rôzne nové nástroje – motivačné štipendium, osobné listy dekana úspešným absolventom, tlačovú konferenciu sme zorganizovali v obrandovanej električke.

 

Blog Black Apple Aj malé PR agentúry vedia prichádzať s dobrými nápadmi - 3

 

Blog Black Apple Aj malé PR agentúry vedia prichádzať s dobrými nápadmi - PROKOPDobré projekty vznikajú aj v malých agentúrach. Už len to, že sme sa ocitli na shortliste medzi agentúrami ako sú Dynamic Relations (inak moja predchádzajúca domovská agentúra), 1st Class Agency, Seesame alebo iné, bolo pre mňa veľkou poctou.

A to, že sme nakoniec získali tretie miesto v kategórii Event PR, bolo pre mňa príjemným prekvapením.

Je to fakt skvelý pocit, aj preto sa oplatí pracovať na sebe a pokúšať sa o veľké veci  :-) už teraz môžem povedať, že tento rok máme projekty, o ktorých kvalite budeme chcieť presvedčiť porotu v ďalšom ročníku PROKOPa. Pretože aj PROKOP nám pomaly otvára ďalšie dvere, k ďalším klientom.

Ľubica z Black Apple

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu