reprefoto: Farmfoods

Farmfoods, koncept slovenských farmárskych potravín bez „éčok“ a prídavných látok, otvorí v priebehu mesiaca v Bratislave štyri vlastné predajne, v OC Vivo (10.9.), River Parku (17.9.), v EUROVEA (24.9) a na Kamennom námestí v bývalom Priore (1.10.). Promo k otvoreniu nových bratislavských predajní pripravila agentúra ČOSI.

„Okrem toho plánujeme do konca roka otvoriť v Bratislave predajne aj v kancelárskom komplexe Westend a v OD Saratov v Dúbravke. Koniec – koncov naša bratislavská predajňa na Bzovíckej ulici patrí do našej top 3 z pohľadu tržieb,“ hovorí výkonný riaditeľ siete Farmfoods Tomáš Németh.

„Opening kampaň je vždy hlavne o zásahu a jeho frekvencii. Preto bez komplikovaných kreatívnych kľučiek – signálnou metaforou vidieckeho rozhlasu bratislavčanom jednoducho a priamo oznamujeme, že do hlavného mesta konečne zavítali tradičné chute slovenského vidieka,” uviedol Maroš Kemény, managing director ČOSI.

Súčasťou posilnenej prezentácie značky sú okrem online videí, rádio kampane, onlinu a sociálnych sietí aj PR články na portáloch News and Media Holdings, či podpora cez Strossle, REGION PRESS. Brand nových predajní vznikol v spolupráci s architektmi LUKNAR – ATRIV ARCHITEKTI.

Bratislavských zákazníkov čaká zľava pri nákupe vína Terra Wylak, na akýkoľvek zrejúci syr podľa vlastného výberu s 50 % zľavou, ochutnávky jogurtov, syrov, nových špaldových briošiek, klobások, vákuovo fritovaných chipsov či mrkvových lupienkov.

Koncept má dnes zalistovaných celkovo vyše 800 položiek, z toho viac ako 500 z vlastnej produkcie, intenzívne pracuje na vývoji ďalších a tiež na rozširovaní doplnkového sortimentu.

Desať agrospoločností spojených pod značkou Farmfoods začalo predávať svoje mliečne a mäsové výrobky, med, zeleninu či víno najskôr v pojazdných predajniach a pred štyrmi rokmi otvorili prvú kamennú predajňu v Rožňave. Už na začiatku mali v pláne vybudovať viac ako 60 obchodov, v súčasnosti má sieť 38 predajných miest po celom Slovensku.

„Našimi najpredávanejšími artiklami sú mliečne výrobky, najmä jogurty z vlastnej farmy a mliekarne v Dubníku a kuracie mäso z Kráľovho Brodu. Na krk im svojou obľúbenosťou dýchajú spracované mäsové výrobky najmä klobásy, párky, slaniny, salámy ako aj steaky a iné čerstvé mäsá z našej mäsovýroby z Rožňavy,“ doplnil výkonný riaditeľ siete Farmfoods Tomáš Németh.

Korona kríza a medializácia bezpečnosti a hygieny potravín posilnila postavenie lokálnych potravín a záujem zákazníkov o nákupy v malých predajniach rastie.

„Ľudia si začali vo väčšej miere uvedomovať, aké je dôležité nielen to, čo jeme, ale aj akým spôsobom sa to na náš tanier dostalo,“ hovorí Németh.

V roku 2017 získalo osem firiem z projektu Farmfoods dotáciu 7,3 milióna eur. Takto vyčlenené peniaze (podobne boli v tejto Výzve v tom istom čase podporené desiatky podobných agrosubjektov sumou spolu 95,35 mil. eur), majú aspoň čiastočne vyvážiť hendikep slovenských drobných farmárov voči zahraničnej masovej produkcii veľkých korporácií a hypermarketov.

Z prisľúbenej dotácie projekt Farmfoods doteraz vyčerpal necelých 2,7 milióna eur. Aj tu však platí, že každé euro z projektu najprv treba z vlastných, alebo požičaných, zdrojov reálne investovať a zaplatiť, potom ich v rádoch mesiacov po dôkladnej kontrole farmárom štát čiastočne preplatí.

Členovia združenia však len dodnes preinvestovali do svojich rastlinných, živočíšnych a potravinárskych výrob súvisiacich s projektom 20 miliónov eur z ďalších, vlastných zdrojov. Farmfoods k dnešnému dňu vytvoril doteraz 216 nových pracovných miest, ďalších sto vznikne postupne rozširovaním siete. Ale ani po dobudovaní všetkých investícií a plánovaných predajných miest Farmfoods nemá ambície obsadiť viac ako 0,5 % trhu s potravinami na Slovensku.

Audio spot a vizuály kampane:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu