Víťazom FIFA World Cup 2018 sa stalo futbalové mužstvo Francúzska. Majstrovstvá sveta vo futbale sa skončili a žiaľ už i reklamné kampane niektorých veľkých značiek.

Napríklad tie od Budweiseru, ktoré svojim futuristickým spracovaním a originalitou nadchli nejedného fanúšika či už piva, alebo futbalu.

Každé Majstrovstvá sveta vo futbale sú spojené s emóciami, ktoré prežívajú nadšenci a priaznivci tohto športu po celom svete.

Pre veľké a významné značky je to čas kedy cez svoje reklamné kampane spájajú miliardy fanúšikov po celom svete a umocňujú ich emotívny zážitok z každého jedného zápasu.

Originálne a futuristické reklamné kampane počas Majstrovstiev sveta vo futbale 2018 odštartoval aj známy výrobca piva Budweiser.

Kampaň s názvom Light up The FIFA World Cup sa skladala z viacerých technologických vychytávok, ktorých cieľom bolo rozveseliť fanúšikov futbalu po celom svete. Informáciu zverejnil brandchannel.com.

Budweiser Red Light Cup

Budweiser počas tohtoročných Majstrovstiev Sveta uviedol na trh interaktívny pohár na pivo, ktorý dokáže preniesť energiu a emócie aj na nepočujúcich alebo nevidiacich fanúšikov.

Interaktívny pohár sa počas intenzívneho hluku nielen rozsvietil, ale aj vibroval. Každý pohár bol vybavený mikrofónom, ktorý zaznamenával zmeny v decibeloch a aktivoval LED osvetlenie.

„Na oslavu majstrovstiev sveta sme vytvorili pohár, ktorý sa rozsvieti s energiou fanúšikov. Ale po stretnutí s Joseom, Sergiom a Allenom sme urobili zmenu. Hoci nevidia hru, cítia to rovnako ako každý fanúšik,“ pre deccanchronicle.com uviedol uviedol Budweiser.

Približne 8-miliónov týchto pohárov bolo rozmiestnených vo viac ako 50-tich krajinách, pričom poháre mali rôzne farby a jazyky. Pohár bol k dispozícii vo viac ako 70-tich variantoch a v rôznych jazykoch.

Reklamný spot, kde pivo Budweiser doručujú drony

Hudba budúcnosti, aj tak by sa dal nazvať futuristický spot, ktorý Budweiser zvolil ako komunikáciu s fanúšikmi futbalu a piva.

Vo futuristickom svete Budweiseru fanúšik nemusí vstať zo svojho sedadla počas sledovania dôležitého zápasu, pretože pivo mu priamo do centra diania doručí šikovný dron.

Hoci sa po ceste môže udiať čokoľvek, dron sa určite dostane k fanúšikovi, aby mu dolial zlatistý mok do pohára.

Reklamná kampaň Budweiseru mala globálny charakter, no pre USA bola mierne obmedzená, pretože USA sa nekvalifikovalo na tohtoročné Majstrovstvá sveta vo futbale.

„USA sú naďalej dôležitým trhom pre nás – je to domáci trh našej značky, ale naša kampaň na Majstrovstvách sveta bude pre USA obmedzená,“ uviedol pre adage.com Brian Perkins, viceprezident pre globálny marketing spoločnosti Budweiser ešte pred začiatkom spustenia kampane.

Interaktívny výherný automat

Ďalšou z veľmi zaujímavých kampaní bol automat, kde mohli fanúšikovania za svoj prejav „fandenia“ získať limitovanú edíciu piva Budweiser alebo dokonca lístky na zápas.

Interaktívny automat bol podľa informácií lbbonline.com počas dvoch týždňov umiestnený v mestách Londýn, Soul a Rio de Janeiro.

Na kampani sa podieľala kreatívna agentúra Lucky Generals a produkčná spoločnosť MindsEye. Súčasťou automatu bola aj špeciálne zabudovaná kamera, ktorou bolo možné zachytiť reakcie fanúšikov, ktorí sa snažili získať limitovanú edíciu piva alebo lístkov na zápas FIFA 2018.

Z týchto reakcií bolo následne vytvorené krátke promo video, ktoré zachytáva úspechy aj neúspechy fanúšikov získať lákavú výhru.

Budweiser je americký producent piva, ktorý sa úspešne presadzuje aj na trhoch v Číne, Brazílii, Indii, Rusku, Veľkej Británie, Severnej Afriky, Kolumbie, Nigérie, či Ekvádoru.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu