Televízia Doma úspešne odštartovala nový romantický seriál Sila, stanica FOOOR má za sebou historicky najúspešnejší týždeň.

Búrlivé víno sa aj v pondelok 5. augusta 2013 stalo suverénne najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 11,8 % a druhý najvyšší trhový podiel 39,7 % od jeho aprílového presunu do hlavného vysielacieho času.

Vinárska sága prilákala k obrazovkám celkovo 741-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v rámci ktorej tiež zaznamenala druhý najvyšší trhový podiel 41,9 % od svojho štartu 1. januára 2013. Búrlivé víno tradične pripútalo k obrazovkám mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 52,0 %.

Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcej kultovej českej komédii režiséra Zdeňka Trošku Slunce, seno, jahody. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rating 8,0 % a trhový podiel 32,1 %, pričom výrazne porazila konkurenčnú programovú ponuku. Film si taktiež podmanil najmä mladé ženy 15-24 (share 53,8 %).

Najsledovanejším hlavným spravodajstvom na trhu boli štandardne Televízne noviny (rating 6,8 % / share 38,7 % v 12-54), ktorých kvalitu podčiarkuje úspech medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54 (share 51,3 %).

Na obrazovkách televízie Doma s úspechom odštartoval nový romantický seriál Sila (rating 2,3 % / share 7,6 % v 12-54). Prvý diel si nenechalo ujsť 246-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+ s trhovým podielom až 14,9 %.

Úspechy žne tiež najmladšia televízia FOOOR, ktorá má za sebou v cieľovej skupine 12-54 najúspešnejší týždeň od svojho vzniku celodenne (share 1,6 %) aj v prime-time (share 1,8 %). Okrem zábavnej šou Partička a obľúbených sitcomov sa pod tento výsledok podpísali hlavne piatková komédia Cesta do Ameriky (rating 1,3 % / share 5,2 % v 12-54) a pondelkový titul Superhrdina (rating 0,6 % / share 2,1 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 39,1 %) aj v prime-time (share 43,2 %).

Zdroj:  skupina Markíza

REKLAMAadv.: