Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú dosiahol v univerzálnej cieľovej skupine 12+ takmer dvojnásobnú sledovanosť v porovnaní s konkurenčnou súdnou šou.

Dlhodobo najsledovanejší slovenský seriál Búrlivé víno v stredu 18. decembra 2013 uzavrel svoj megaúspešný prvý rok na obrazovkách televízie Markíza.

Veľké predvianočné finále vinárskej ságy dosiahlo v strategickej cieľovej skupine 12-54 nadpriemerný rating 12,8 % aj trhový podiel 36,1 %. K obrazovkám pritiahlo 861-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je šiesty najvyšší počet od štartu seriálu 1. januára 2013.

Doposiaľ bolo odvysielaných celkovo 203 premiérových epizód Búrlivého vína. Na ďalšie osudy vinárskych rodín Dolinských a Roznerovcov sa diváci môžu tešiť už v druhej polovici januára 2014.

TV Markiza-Búrlivé_víno_-_Deák_a_Kubáčková
zo seriálu Búrlivé víno – Deák a Kubáčková, TV Markíza

Suverénne najsledovanejším spravodajským programom stredy sa stali Televízne noviny (rating 12,1 % / share 40,8 % v 12-54). Nenechalo si ich ujsť 842-tisíc divákov starších ako 12 rokov, konkurenčné hlavné spravodajstvo zaostalo o takmer polovicu tohto počtu. Zabodovali aj nasledujúce Športové noviny (rating 10,8 % / share 33,7 % v 12-54).

Podvečernému vysielaniu kraľoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,9 % / share 35,2 % v 12-54). Pozrelo si ho 602-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je takmer dvojnásobný počet v porovnaní s konkurenčnou súdnou šou.

V televízii Doma sa vynikajúco darilo tureckým romantickým seriálom Sila (rating 2,7 % / share 9,2 % v 12-54) a Perla Orientu (rating 1,6 % / share 8,3 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výraznýmtrhovým lídrom celodenne (share 38,6 %) aj v prime-time (share 41,5 %).

Zdroj: PR oddelenie skupiny Markíza

REKLAMAadv.: