Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza sa v pondelok stal najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

Finálový týždeň tretej série najobľúbenejšieho slovenského seriálu odštartoval mimoriadne úspešne. Búrlivé víno dosiahlo v pondelok 23. júna 2014 najvyšší tohtoročný trhový podiel v oboch hlavných cieľových skupinách – 39,2 % v 12+ a 34,6 % v 12-54.

Vrcholiace dejové linky plné emócií zabezpečili Búrlivému vínu pozíciu najsledovanejšieho programu dňa s ratingom 11,4 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Pondelkovú časť si nenechalo ujsť 764-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a aj v tejto cieľovej skupine obsadila najvyššiu priečku v rámci rebríčka sledovanosti.

Búrlivé víno si v najhojnejšom počte vychutnávajú mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 47,2 %. V rovnakej cieľovej skupine sa najlepšie darilo aj nasledujúcej dvojporcii premiérového seriálu Hriešny zoznam s podielmi 44,7 % a 52,8 %.

V televízii Doma sa tradične vynikajúco darilo večernej dvojitej dávke romantického seriálu Fatmagül (rating 1,8 % / share 5,8 % a rating 1,9 % / share 8,6 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 32,4 %) aj v prime-time (share 35,1 %).

Zdroj: skupina Markíza, na fotografii filmové postavy Anna a Zoli, zo seriálu Búrlivé víno

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu