Zdroj: e-shop BuzzFeed.

Donald Trump zúri a v rámci svojho konania a správania nepriamo pomáha rôznym médiám zvyšovať príjmy. BuzzFeed v rámci kritiky na zverejnenie správy o kompromitujúcom materiály, ktorý majú údajne vlastniť Rusi, spustil predajnú akciu, ktorej výťažok ide na podporu slobodného písania novinárov.

O zvýšení sumy, ktorú BuzzFeed venuje pre Výbor na ochranu novinárov, v rámci predajnej kampane pod názvom „Our Failing Pile Of Garbage“ informoval nedávno Adweek.

Celá táto predajná akcia sa vyvinula v dôsledku interakcie medzi BuzzFeed a Donaldom Trumpom.

Ku koncu svoje tlačovej konferencie, ktorá sa konala ráno v stredu 4. januára 2017 sa Donald Trump odvolal na BuzzFeed ako na „upadajúcu hromadu bezcenných nezmyslov“. Toto odvolanie prišlo ako reakcia na zverejnenie kompletnej sady nemravných dokumentov, ktoré iné mediálne spoločnosti odmietli zverejniť dlhé mesiace.

Ešte predtým v utorok večer CNN napísala o dokumentoch bez toho, aby ich ukázala verejnosti, no zdôraznila ich význam. BuzzFeed nasledoval CNN a zverejnil celú správu, ktorá obsahuje potencionálne neoverené tvrdenie kontaktu medzi Trumpovými asistentmi a ruskými agentmi a grafické požiadavky sexuálnych aktov zdokumentovanými Rusmi.

Následne v stredu popoludní (po reakcii na tlačovej konferencii Donalda Trampa), BuzzFeed urýchlene spustil predaj časovo limitovanej kolekcie vo svojom e-shope pod názvom „Our Failing Pile Of Garbage“. V tejto kolekcii si zákazníci môžu kúpiť napríklad tričká, samolepky či odpadkové koše.

e-shop BuzzFeed - Our Failing Pile Of Garbage
e-shop BuzzFeed

BuzzFeed sľúbil, že finančný výnos z tohto predaja venuje Výboru na ochranu novinárov, čo je nezisková organizácia, ktorá pomáha novinárom písať slobodne a tiež nedávno dostala verejné vyjadrenie vďaky od Meryl Streep počas jej ďakovnej reči na slávnostnom odovzdávaní ocenenia Zlatý Glóbus.

Hovorca BuzzFeed nedávno potvrdil, že spoločnosť zvýšila sumu pre Výbor na ochranu novinárov na 25 tisíc dolárov.

„Oceňujeme, že BuzzFeed pokračoval vo svojej veľkorysosti a podpore nášho poslania, ktorým je podporovať slobodu tlače po celom svete a obhajovať práva všetkých novinárov, aby mohli pracovať bez obáv z odvety,“ povedal pre Adweek hovorca Výboru pre ochranu novinárov.

Rýchla odozva zo strany Buzz Feed na Trumpov úder bola prevažne vedená cez Bena Kaufmana a jeho Product Lab tím. Kaufman sa pripojil k BuzzFeed minulý rok a je podpornou silou pre ostatné e-komerčné produkty, v jeho ponuke sa napríklad nachádza línia nostalgických sviečok a obchod pre ľudí, ktorí majú radi prísahy.

Tramp nepriamo finančne pomáha zvyšovať zisky aj iným médiám. Napríklad časopis VanityFair, zaznamenal po uverejnení článku o jedovatých hodnoteniach Donalda Trumpa v Trump Grill reštaurácii v Trump Tower New York, mnohonásobne väčší predaj ako po iné dni. Donald Trump od tej doby útočí na editora časopisu Graydona Cartera.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu