Igor Brossmann v minulosti spoluzakladal a 21 rokov viedol reklamnú agentúru Wiktor Leo Burnett, neskôr pôsobil v nadácii Dobrý anjel, ktorú spoluzakladal a mal na starosť  prvých 7 rokov (do 2011) marketing a komunikáciu. Aktuálne jeho reklamná agentúra IGOR BROSSMANN,s.r.o. pripravila kampaň pre spoločnosť Nestlé, značku Carpathia. So značkou spolupracoval už predtým na kampani Ockova Francúzska polievka

„Aká je idea komunikácie? Len konzistentne pokračujeme v tom, čo už niekoľko rokov robíme: Hovoríme, že Carpathia najlepšie pripomenie zážitok z jedál, ktoré nám varia naše mamy či varievali babičky. Nie sme lepší. Sme len najlepšou alternatívou keď mama alebo babička nie sú nablízku, keď nemáme poruke čerstvé suroviny alebo nemáme práve čas na varenie,“ povedal pre mediawatch.dog Igor Brossmann.

„Carpathia je najstaršou značkou slovenských jedál – od 1875. Špecializuje sa na slovenské jedlá, používa typické suroviny slovenskej kuchyne, jedlá pripravuje podľa receptov a chutí obľúbených v našich končinách. V tom je autentická a jedinečná. Prívarky, rovnako ako nedeľné polievky, sú v slov. kuchyni fenoménom. Je preto prirodzené, že práve Carpathia ich spomedzi konkurencie prináša ako prvá,“ doplnil Brossmann.

Cieľovou skupinou sú muži, i ženy vo veku 30-55 rokov, kampaň bola nasadená v mesiaci máj a komunikačný kanál tvorí TVC a PR.

„V kampani dávame hold tým najlepším Prívarkom – tým domácím od maminiek či babičiek. Pokiaľ ale nie je maminka či babička po ruke, alebo si Prívarok práve nemôžete spraviť, potom je tu Carpathia,“ povedal pre mediawatch.dog Vladimír Mikuš z vývojového tímu Nestlé v závode Carpathia v Prievidzi.

„Zahustené polievky, nazývané prívarkami, sú obľúbenou a pevnou súčasťou slovenského jedálnička. Jeho pôvod vychádza z klimatických podmienok veľkej časti Slovenska, pretože najmä na severe trvávala intenzívna zima niekedy i viac než tri mesiace. Jedlá sa preto pripravovali zo zásob, ktoré si mohli ľudia na jeseň nazhromaždiť a ktoré boli schopné toto počasie prečkať. Bolo to najmä údené mäso, vajíčka, kyslá kapusta, zemiaky, strukoviny, múka a podobne. A práve to sú suroviny tvoriace základ slovenských prívarkov, ktoré si držia svoje miesto i dnes,“ doplnil Vladimír Mikuš.

Pozrite si spot:

Carpathia – Carpathia Prívarok

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu