Spoločnosť Nestlé Slovensko spustila kampaň v ktorej predstavila históriu Francúzskej polievky, ktorá vznikla v roku 1971 v Prievidzi. Pri tejto príležitosti dala do predaja 5 tisíc kusov špeciálnej Ockovej Francúzskej polievky. V spote hrá pani Nataša Matyášová, technická riaditeľka výroby potravín vo švajčiarskej centrále spoločnosti Nestlé, ktorej matka Darina Matyášová vymyslela v roku 1971 tradičnú receptúru Francúzskej polievky.

Francúzska polievka je doteraz vôbec najpredávanejšou polievkou na Slovensku. Pani Darina Matyášová sa významne zapísala do histórie do spoločnosti, keďže práve ona vymyslela receptúru na výrobu tradičnej Francúzskej polievky.

Stala sa tak už v roku 1971 v Prievidzi a značka Carpathia predstavila tento príbeh v rámci svojej marketingovej komunikácie už v roku 2014, teraz koncept komunikácie ďalej rozvíja (video hore).

Pôvodné video z roku 2014:

„Tento rok sme sa rozhodli vrátiť ku koreňom a predstaviť ďalšiu časť tohto príbehu – prezradiť malé rodinné tajomstvo rodiny Matyášovej. Manžel pani Matyášovej totiž Francúzsku polievku v pôvodnom zložení nejedával. Pridával si do nej smaženú cibuľku a čili papričky. Preto sme pripravili limitovanú exkluzívnu edíciu 5000 Ockových francúzskych polievok. Polievka sa skladá z dvoch vreciek. V prvom je klasická Francúzska s extra mäsom, v druhom vrecku je smažená cibuľka a štipľavá paprika. Každý si tak môže polievku dochutiť podľa svojej chuti. Polievka je dostupná v obmedzenom množstve 200 polievok na deň na internetovej stránke www.carpathiaoriginal.sk počas celého februára. Polievka nie je vo voľnom predaji,“ povedal Róbert Kičina, Corporate Affairs Manager spoločnosti Nestlé Slovensko s.r.o.

Carpathia Francúzska polievka

„Kampaň podporujeme v digitále (Youtube, Facebook) a v TV. Cieľom kampane je pripomenúť slovenské korene Carpathie a príbehy, ktoré sú s ňou spojené. Záujem je obrovský – už v prvých hodinách po spustení prichádzalo 5 žiadostí za minútu. Behom 3 hodín sme tak rozdali 1000 polievok. Preto sme boli nútení stanoviť limit 200 polievok na deň. Už v tretí deň kampane, vo chvíli keď sme otvorili formulár (každý deň o 19:30) nám prichádzalo v priemere 1,5 žiadostí za sekundu!,“ doplnil Róbert Kičina.

Vizuál letáku (formát A6):

Carpathia Ockova Francúzska polievka - obr. 1
zdroj: Nestlé Slovensko
Carpathia Ockova Francúzska polievka - obr. 2
zdroj: Nestlé Slovensko
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu