Spoločnosť Hornbach za svoj časopis Macher získala štyri ocenenia na BCM Awards. Na Slovensku a v Českej republike začal tento lifestylový hobby magazín vychádzať v júni a bude dostupný ako občasník v predajniach Hornbach.

Nemecké vydanie časopisu Macher sa stalo najlepším časopisom v kategórii Print B2C – Obchod/Spotrebný tovar, vyhral tiež v kategórii Film za video „Príbehy Machra“. Striebro si odniesol v kategórii Kampaň a Digitálne médiá – Reportáž.

„Je to časopis o ľuďoch, ktorí žijú svoj život tak, ako to považujú za správne, bez ohľadu na to, čo si myslia iní – jedným slovom – machri,“ povedal riaditeľ marketingu spoločnosti Hornbach David Kolář.

„Hlavnou myšlienkou celého projektu je predovšetkým inšpirovať zákazníkov skutočnými príbehmi reálnych „Machrov“ k realizácii vlastných nápadov. Obsahovo časopis odráža reálne možnosti, ktoré zákazníkovi náš široký sortiment tovaru a služieb ponúka,“ doplnil David Kolář.

Lifestylový hobby magazín vychádza ako občasník vo formáte A5 a je dostupný v predajniach Hornbach za cenu 1 eur.

Aktuálne vydanie prináša napr. článok o výrobe bicyklov z bambusu, ktorou sa zaoberá partia mladých ľudí v čínskom Pekingu.

Pozrite si ukážku magazínu Macher, jeho slovenské vydanie > tu 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu