Časopis SPEED z portfólia mediálnej skupiny MAFRA je na trhu už 20 rokov

Do novinových stánkov v stredu 13. marca zamierilo nové číslo časopisu SPEED, ktoré je oslavou 20. rokov vydávania tohto lifestylového magazínu o autách. Výročné číslo popri tradičním obshu prinesie aj ohliadnutie do doby, kedy SPEED vznikol.

Vedľa testov najnovších áut tak čitateľovi nájdu aj ich predchodcu z roku 1999. Hlavným materiálom čísla je porovnanie aktuálnej generácie Škody Octavia s jej o 20 rokov starším súrodencom.

V rozhovoru se Emil Triner, v roce 1999 tovární pilot Škoda Motorsportu, rozpomene na to, jaké to bylo, když Škoda Octavia WRC v roce 1999 přišla do světových soutěží. A čtenáři budou moci nahlédnout pod pokličku toho, jak magazín SPEED vzniká a kdo všechno se na něm podílí. Jen v tomto čísle také budou ke zhlédnutí najednou všechny titulní strany za uplynulé roky.

V rozhovore si továrenský pilot Škoda Motorsportu Emil Triner, zaspomína na to, aké to bolo, keď Škoda Octavia WRC v roku 1999 prišla do svetových súťaží.

Čitatelia budú môcť nahliadnuť pod pokrievku toho, ako magazín SPEED vzniká a kto všetko sa na ňom podieľa. Len v tomto čísle tiež budú môcť vidieť naraz všetky titulky za uplynulých 20. rokov.

„Každý mesiac prinášame sto strán stopercentne českého obsahu. Testy áut, ktoré sme si sami vyskúšali, najčerstvejšie novinky, nevšedné porovnávania áut, tipy na pozoruhodné cesty na „vyvetranie“ plechových miláčikov našich čitateľov, alebo zaujímavé rozhovory, “ povedal Petr Horák, šéfredaktor časopisu SPEED.

„Chceme priniesť maximálne objektívny a predovšetkým verne sprostredkovaný pocit z každej udalosti alebo jazdy každým autom, ktoré redakciou prejde. Tomu je podriadený štýl, akým píšeme články. Jednoducho robíme SPEED srdcom a teší nás, že čitatelia to oceňujú, “ doplnil Horák.

(ts)