Časopis .týžden oslavuje tento rok 10. výročie a svojich súčasných aj nových čitateľov chce osloviť netradičnou predplatiteľskou kampaňou. Od pondelka 1. decembra preto vyšiel s originálnou titulkou, aká sa neobjavila v celej histórii časopisu.

Obálka je prvýkrát vyklápacia, ktorá hravou formou ukáže čitateľovi, aký zásadný môže byť rozdiel medzi kvalitnou a nekvalitnou titulkou. Predná obálka je vizuálne spracovaná na vysokej úrovni, na akú sú čitatelia .týždňa zvyknutí. Zachytáva tému tohto čísla, ktorou je cestovanie vlakom zadarmo.

 

Po otvorení časopisu sa čitateľovi naskytne pohľad na druhú obálku, ktorá spracúva tú istú tému, ale v značne horšej, podpriemernej kvalite. Týmto výrazným rozdielom chcú čitateľa upozorniť na fakt, že dobrá a kvalitná žurnalistika sa nedá realizovať bez finančnej podpory a apelujú tak na čitateľa, aby bol súčasťou tejto pomoci. Pretože bez svojich čitateľov stratí aj svetovo oceňovaný časopis .týždeň kvalitu.

Keď čitateľ otvorí vyklápaciu časť obálky, dozvie sa o všetkých výhodách predplatného a prečo je to tak dôležité. Súčasťou predplatiteľskej kampane je aj súťaž o hodnotné ceny, jednou z nich je napríklad zájazd do Mexika a mnohé ďalšie.

Tohtoročná predplatiteľská kampaň je apelom na všetkých, ktorým záleží, v akej spoločnosti žijú a môžu aj takouto formou pomôcť .týždňu v boji za lepšiu krajinu a vyššiu úroveň slovenskej žurnalistiky.

Tú časopis .týždeň dlhodobo zvyšuje, čoho dôkazom je viac ako stovka svetových aj domácich ocenení. Tento rok si odniesol ceny Award of Excellence za dizajn a koncept  časopisu z najprestížnejšej európskej súťaže denníkov a časopisov European Newspaper Award.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu