Počasie (foto: TV Markíza)

Záujem obyvateľstva o aktuálne informácie v čase krízy súvisiacej so šíriacou sa pandémiou koronavírusu každým dňom rastie. Večerné spravodajské relácie televízie Markíza a ďalšia mimoriadna relácia venovaná téme koronavírusu obsadili v utorok, 17. marca 2020, suverénne najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti.

Relácia Počasie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala dokonca najsledovanejším programom od začiatku roku 2020 v rámci celého trhu.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Počasie absolútne rekordný tohtoročný rating 16,2 % a rovnako aj trhový podiel 37,1 %.

Aktuálne informácie o počasí TV Markíza sprostredkovala až 886-tisíc divákom vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež jednoznačne najvyšší počet od začiatku tohto roka.

Zároveň až 504-tisíc divákov z tohto počtu spadalo do cieľovej skupiny 12-54 a išlo o prvý program, ktorý tento rok u mladších divákov prekročil polmiliónovú hranicu.

Druhým najsledovanejším tohtoročným programom v rámci ponuky všetkých slovenských staníc sa v cieľovej skupine 12-54 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny s rekordným ratingom 16,0 % a taktiež dorovnala svoj najvyšší tohtoročný trhový podiel 36,1 %.

Všetky dôležité informácie, nielen o koronavíruse či skladaní novej vlády, si nenechalo ujsť až 843-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v prípade Televíznych novín druhý najlepší tohtoročný výsledok.

Trojicu divácky najúspešnejších utorkových programov uzatvára v cieľovej skupine 12-54 ďalšie vydanie spravodajského prime-time špeciálu Koronavírus: Mimoriadna relácia, ktorý zaznamenal vysoko nadpriemerný rating 12,0 % a rovnako aj trhový podiel 27,2 %.

Diskusia moderátora Michala Kovačiča so zaujímavými hosťami, ktorí divákom sprostredkovali množstvo dôležitých informácií, pritiahla k obrazovkám celkovo 549-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Post najsledovanejšieho nespravodajského programu na slovenskom trhu patril v utorok v oboch hlavných cieľových skupinách podvečernému seriálovému hitu Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia epizóda rekordný tohtoročný rating 10,9 % a nadpriemerný trhový podiel 31,0 %.

Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší podiel na trhu 10,4 %, epizódu najobľúbenejšieho rodinného seriálu si vychutnalo celkovo 530-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet od začiatku tohto roka.

Výrazný divácky záujem zaznamenali aj Prvé Televízne noviny o 17:00, ktoré si cieľovej skupine 12-54 pripísali druhý najvyšší tohtoročný rating 8,6 % a štvrtý najlepší trhový podiel 34,3 %.

Nenechalo si ich ujsť až 548-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v rámci tohto roka išlo o doposiaľ druhý najlepší výsledok.

Tohtoročné rekordy prekonal nasledujúci magazín Reflex, keď v cieľovej skupine 12-54 dosiahol najvyšší rating 8,2 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,5 %. Pozrelo si ho až 456-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež rekordný počet od začiatku roka 2020.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,2 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,7 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu