Červené pásky (foto: TV Markíza)

Výnimočný seriál o sile priateľstva Červené pásky si na obrazovkách televízie Markíza získava čoraz viac divákov. V utorok, 6. apríla 2021, sa v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Červeným páskam každým týždňom rastie sledovanosť, včerajšia 6. epizóda si v porovnaní s minulým týždňom ratingovo polepšila o 1,4 percentuálneho bodu na rekordný tohtoročný výkon 8,8 % a jej trhový podiel vzrástol o 3,8 percentuálneho bodu na doposiaľ taktiež najvyššiu tohtoročnú hodnotu 22,4 %. Konkurenčný seriál Nový život na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s trhovým podielom 10,2 %.

Červené pásky si obzvlášť získali cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 44,5 %. Seriál plný silných emócií pritiahol k obrazovkám trhového lídra celkovo 341-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najsledovanejšími programami dňa sa v cieľovej skupine 12-54 stali so zhodným ratingom večerné spravodajské relácie Televízne noviny (rating 10,6 %/share 29,6 % v CS 12-54) a Počasie (rating 10,6 %/share 28,2 % v CS 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ patrilo utorkové prvenstvo relácii Počasie, ktorú si nenechalo ujsť 633-tisíc divákov, kým Televízne noviny oslovili 609-tisíc divákov.

Podvečernému vysielaniu aj tento utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 dosiahol výborný rating 7,9 % a trhový podiel 26,3 %, pričom v rebríčku sledovanosti zo štvrtého miesta predstihol akékoľvek utorkové programy konkurencie. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť rovných 400-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc patrilo v oboch hlavných cieľových skupinách obľúbenému tureckému seriálu Spútaný motýľ na obrazovkách televízie Doma. Druhá premiérová epizóda z pravidelnej večernej dvojporcie si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 1,8 % a trhový podiel 5,4 %, vychutnalo si ju 171-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 28,2 %) aj v prime-time 19.00-23.00 (share 30,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu