Vydavateľstvo Mafra odštartovalo v Čechách začiatkom februára novú imidžovú kampaň pre svoj denník Metro. Symbolom kampane sa stal vizuál srdca a trasa metra. Vizuály kampane sú umiestnené v metre. Kampaň pracuje so sloganom Moje mesto, moje Metro. Denník Metro je zdarma distribuovaný v metre v Českej republike. 

„Novo vzniknutej kreatíve dominuje nielen srdce, ale aj piktogram metra. Brandovou farbou je zelená, takže sme v rámci našej zelenej použili namiesto zastávok konkrétne mestá, kde je Metro distribuované. Chceme tak pripomenúť čitateľom denníka, že Metro nie je len pražskou záležitosťou, “ povedal Jakub Strýček, marketingový riaditeľ mediálnej skupiny MAFRA.

Moje mesto, moje metro - vizual c.1

Kampaň vznikala in house vo vydavateľstve Mafra a cieli na región Prahy, ale i na ďalšie mestá, kde je denník Metro distribuovaný – Brno, Ostrava, Plzeň, či Pardubice.

Denník Metro číta, podľa prieskumu Media projekt v priemere 451 tisíc čitateľov denne a je najčítanejším denníkom v Prahe. Nedávno sa posunul na tretiu priečku najčítanejších denníkov na južnej Morave.

Media projekt je oficiálny národný prieskum čítanosti realizovaný v Českej republike už od roku 1994. Zahŕňa 250 tlačených médií. Používa metodiku dotazovania formou face-to-face na vzorke 25 tisíc respondentov (ročne). Dáta sú zverejňované kvartálne, aktuálne zverejnené výsledky prieskumu sú za obdobie 2. polrok 2015. Pre Úniu vydavateľov a Asociáciu komunikačných agentúr ho realizujú výskumné agentúry Median a STEM/MARK.

Vizuály kampane:

print Moje mesto, moje Metro
print (zdroj: Mafra)
kampan Moje mesto, moje Metro- stojan
stojan, ako súčasť kampane (zdroj: MAFRA)

 

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu