Portál Expres.cz vydavateľstva Mafra dosiahol v mesiaci august viac ako jeden milión reálnych užívateľov a 15 miliónov zobrazení stránky, podľa výskumu návštevnosti AIMmonitor.
Počet reálnych užívateľov portálu Expres.cz dosiahol v auguste na desktopoch viac ako 700 tisíc, na smartfónoch takmer 345 tisíc a na tabletoch cez 137 tisíc unikátnych čitateľov.
„Som rád, že sa čitateľom páči náš prístup, ktorý je v mnohom iný, interaktívnejší, zábavnejší a dáva väčší priestor pre ich názory. Už teraz môžem sľúbiť, že v tom rozhodne budeme pokračovať a chystáme ďalšie novinky, “ povedal šéfredaktor Expres.cz Petr Konečný.
Expres.cz na trhu pôsobí od 15. septembra 2015 a stavia na trende zdieľanej zábavy cez sociálne siete – správy, živé prenosy a novinky zo sveta zábavy, celebrít a show biznisu.
Zameranie webu je na tzv. generáciu Millenials, ktorá je označovaná i ako Generácia Y, alebo Net (t.j. ročník narodenia po roku 1980).
Inšpiráciou pre Expres.cz sú weby, ako BuzzFeed.com, alebo Upworthy.com.
Na Slovensku funguje od novembra 2015 s podobným zameraním web Fičí.sk vydavateľstva Petit Press a dosahuje, podľa AIMmonitora v priemere mesačnú návštevnosť zhruba 200 tisíc unikátnych čitateľov.
V júni 2016 k nemu pribudol aj nový projekt Noizz.sk vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia.