zdroj: Asociácia hovorcov Slovenska

Prvú medzinárodnú súťaž komunikátorov Česka a Slovenska „Zlatý Středník“ vyhlasujú PR Klub a Asociácia hovorcov Slovenska (AHS). Spoločný projekt bude unikátnym miestom pre benchmarking najlepších komunikátorov 15 miliónového priestoru strednej Európy. Prihlášky komunikačných projektov je možné podávať do 31. marca 2021. Víťazi budú vyhlásení v septembri.

Renomovaná česká súťaž Zlatý středník (Zlatá bodkočiarka) sa oficiálne stáva jediným priestorom pre benchmarking najlepších československých odborníkov v PR a komunikácii.

Asociácia hovorcov Slovenska sa rozhodla stať partnerom českého PR Klubu pri organizácii Zlatého středníka. „Medzinárodný benchmarking práce komunikátorov na Slovensku i v Čechách považujeme za mimoriadne dôležitý. V minulom, historicky prvom ročníku, do ktorého sa zapojili aj slovenské firmy i agentúry, obsadili slovenské projekty najvyššie priečky v 14 percentách. V aktuálnom ročníku sme mimoriadne zvedaví na česko-slovenský súboj projektov krízovej komunikácie súvisiacich s pandémiou, ktoré realizovalo množstvo firiem a organizácií,“ povedal Vladimír Machalík, predseda Asociácie hovorcov Slovenska, ktorý bol v predchádzajúcom ročníku členom poroty súťaže.

Celkovo slovenské firmy, agentúry a organizácie v minulom roku zaslali do súťaže 54 slovenských prihlášok, čo zo 415 prihlásených projektov predstavovalo 13 percent.

„Mnoho komunikátorov z Českej republiky pôsobí aj na slovenskom trhu, či už sú to veľké korporácie, finančné domy, či PR agentúry. Rozšírením Zlatého středníka prinášame unikátny priestor, v ktorom umožňujeme benchmark stredoeurópskeho komunikačného priestoru. Komunikátori oboch krajín vďaka tomu budú môcť čerpať inšpirácie najlepších príkladov z oboch krajín a posúvať sa ďalej dopredu. Veľké, stredné i malé firmy, či organizácie tak získajú prehľad o kvalite svojich projektov,“ uviedol Pavel Vlček, predseda Výkonného výboru PR Klubu.

Prihlasovatelia si môžu vyberať medzi tradičnými kategóriami najlepších firemných časopisov, newslettrov, katalógov, výročných správ, či webov. Súťažiť však môžu aj v kategóriách ako najlepšia štruktúra, obsah, storytelling, PR evente, interná komunikácia, či influencer marketing.

Najmä pre organizácie, ktoré majú menšie rozpočty je vytvorené kategória „Nízky rozpočet a jeho efektivita“, ktorá preukazuje, že kvalita nemusí vždy stáť veľa.

Projekty budú súťažiť o prvenstvo naprieč odvetvovými kategóriami v oblastiach verejného sektora, strojárenstva a energetiky, či finančných služieb. Hlavné kategórie dopĺňa ocenenie Grand Prix, na ktoré nominuje hodnotené práce odborná porota. Ocenenie si odnesú tiež Osobnosť PR, Talent roku a tiež Najlepšia agentúra.

ZLATÝ STŘEDNÍK 20/21 – kategórie:

Hlavné kategórie
1. Externý tlačený časopis a noviny
2. Interný tlačený časopis a noviny
3. Elektronický časopis a blog
4. Newsletter
5. Brožúra, katalóg a leták
6. Výročná správa
7. Webové stránky
8. Mobilné aplikácie a inovácie
9. Audio a video prezentácia
10. PR event
11. Využitie sociálnych sietí a influencer marketing
12. Štruktúra, obsah a storytelling
13. Kreatívna idea
14. Nízky rozpočet a jeho efektivita
15. Interná komunikácia a employee engagement
16. Krízová komunikácia a komunikácia zmeny
17. Launch, relaunch, rebranding
18. Spoločenská zodpovednosť a udržateľnosť
19. Integrovaná kampaň

Odborové sektory
1. Auto-moto a doprava
2. Finančné služby
3. FMCG, krása a móda
4. Neziskový sektor
5. Priemysel, strojárstvo a energetika
6. Šport, zábava, umenie, médiá, cestovný ruch a gastronómia
7. Telekomunikácie a IT
8. Verejný sektor a politická komunikácia
9. Zdravotná starostlivosť a farmácie

Grand Prix (navrhne porota):
Najlepšia agentúra
Talent
Osobnosť PR

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu