zdroj foto: NEUROPEA

Značka Metaxa pokračuje v komunikačnom koncepte v ktorom tvárami sú bádatelia, prieskumníci, silní muži, ktorí idú za svojim cieľom. V aktuálnej časti, ktorá odštartovala 10. októbra sa tvárou kampane pre 12 ročnú Metaxu stal objaviteľ Mike Horn. Kampaň pracuje so sloganom: „Nepite. Objavujte!“. Kreatívu vytvorila belgická reklamná agentúra Satisfaction.

Nová kampaň bude na Slovensku nasadená v televízii, v online prostredí a zahŕňa i PR aktivity, ktoré zastrešila agentúra Neuropea.

Súčasťou kampane je microsite www.dontdrinkexplore.com, ktorá obsahuje interaktívny televízny spot s predelmi zobrazujúcimi zábery na prírodu, ktorú objavoval Mike Horn. Na návštevníka stránky sa má preniesť zážitok z objavovania prírody ale i 12 ročnej Metaxy > pozri 

Mike Horn je známy cestovateľ, ktorý absolvoval viaceré cesty, napríklad prešiel okolo sveta pozdĺž rovníku a šiel sám, len na bicykli, koni, alebo peši. Cesta mu trvala 17 mesiacov, ako uviedol iDnes.cz.

“Autentický charakter tohoto alkoholického nápoja vyvoláva neodolateľnú asociáciu cesty, a práve v prvom kroku na tejto ceste leží naozajstný význam tejto kampane,” povedal kreatívny riaditeľ a zakladateľ agentúry Satisfaction John Israel.

“Kreatívny koncept pozýva premýšľať o METAXE 12* ako o skúsenosti, zážitku, kde je pitie ako také až na druhom mieste. Je taká jedinečná, že najviac záleží na samotnom princípe objavovania. Preciťujete ju, prezeráte si ju, načúvate jej. Vy METAXU 12* nepijete, vy ju objavujete!,” dodal John Israel.

kampan-metaxa-mike-horn-nepite-objavujte-vizual-kampane
vizuál kampane (zdroj: NEUROPEA)

Vizitka kampane:
Agentúra: Satisfaction
Kamera a réžia: John Israel
Creative Director: Nam Simonis a John Israel
DOP: Sacha Wiernik
Producent: Ariane De Siron
Account manager: Samantha Hendlisz
Editing: De Montage Winkel
Médiá: TV, Cinema, Web, Print, Outdoor, POS, PR, Events

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu