Mesiac máj je lásky čas a agentúra BUBO, ktorá má vo svojej ponuke aj netradičné poznávacie zájazdy, sa práve v tomto mesiaci rozhodla odštartovať kampaň. Jej ideu netvorí myšlienka podpory populácie, ako by sa mohlo zdať, ale má zdôrazniť kvalitu zážitkov počas poznávacích zájazdov. „Nech ste kdekoľvek, zničíme vás perfektným programom,“ hlása kampaň. Ale ak na poznávací zájazd pocestujete dvaja a domov sa „vrátite“ traja, BUBO vám dovolenku preplatí.

Jozef Zelizňák má v BUBO na starosti marketing a je i tvorcom aktuálnej kampane. Žil dlhé roky v Škandinávii a neustále sleduje trendy na dynamickom severe, inšpiroval sa kampaňou v Dánsku.

„Usúdili sme, že podobnú myšlienku potrebuje a zaslúži si aj Slovensko. Kampaň dostala následne v slovenskom kontexte a najmä v kontexte programom nabitých poznávacích zájazdov BUBO celkom nový život. Samotnou akciou chceme potvrdiť imidž BUBO ako cool cestovnej kancelárie, s ktorou je zaujímavé cestovať aj pre mladých ľudí. Okrem toho sme presvedčení, že naša krajina bude potrebovať v budúcnosti viac scestovaných a múdrych ľudí a ak sa nám podarí prispieť k demografickému boomu na Slovensku, budeme veľmi radi,“ povedal o kampani pre mediawatch.dog Jozef Zelizňák z BUBO.

Súčasťou kampane je aj kreslený 40-sekundový film komunikujúci ideu kampane, ktorý pre BUBO nahovorila ich klientka, cestovateľka a herečka Táňa Pauhofová:

„Z logiky akcie vychádza snaha osloviť najmä mladých ľudí vo veku 25-45 rokov, ale kampaňou komunikujeme odkaz, že zájazdy s BUBO sú plné zážitkov od rána do večera a napriek lákadlu v podobe vrátenia peňazí, na rozdiel od obyčajnej dovolenky nezostáva na spoločné romantické chvíle čas. „Nebude to ľahké, ale vy to dáte.“ respektíve „Nech ste, kde ste, BUBO vás zničí perfektným programom.“ A z toho pohľadu je to kampaň zameraná klientov bez rozdielu veku, sexuálnej orientácie či životných predstáv,“ doplnil Zelizňák.

obálka 24-stranových cestovateľských novín BUBO

„Kampaň sme spustili 4. mája facebookovou kampaňou, ktorá vyvolala na sociálnych sieťach veľký ohlas. Bez jediného centu investície virálne zasiahla takmer 400 tisíc ľudí. Následne sa k nej pridali klasické médiá, kde kombinujeme úplné minimum klasickej inzercie, s vystúpeniami v rádiách a rozhovormi v časopisoch s netradičnými formátmi,“ uviedol Zelizňák.

BUBO pripravil v rámci kampane i 24-stranové cestovateľské noviny s exkluzívnymi článkami o erotike vo svete, ale aj o šťastných Nóroch, Kukučínovi či morskom prasiatku, ktoré vyšli ako príloha v denníku SME (11. mája) a v Hospodárskych novinách (18. mája).

Kampaň tvorí i séria fotografických výstav, premietaní a besied po Slovensku, počas ktorej už navštívili, alebo navštívia mestá Košice, Žilinu, Nitru, Trenčín a 29. mája akcia vyvrcholí veľkou diskusiou o cestovaní v 21. storočí za účasti riaditeľa BUBO Ľuboša Fellnera a Jozefa Zelizňáka v bratislavskom Martinuse.

Vizuál bannera:


Vizitka kampane:

Produkt: BUBO
Názov kampane: Cestujte a množte sa!
Zadávateľ: BUBO
Agentúra: nie (in-house)
Kreatívny riaditeľ, copywriter, account manager: Jozef Zelizňák
Mediálna agentúra: nemali sme, s médiami sme komunikovali priamo
Použité médiá: sociálne siete, internet (vlastná microsite), TV, rádio, časopisy, noviny, osobné stretnutia
Termín nasadenia: 4.5.2017
Cieľová skupina: 25 – 45 (65), vyšší príjem, vyššie vzdelanie
Cieľ kampane: potvrdenie postavenia BUBO ako cool cestovky medzi mladými ľuďmi
Grafické stvárnenie: Damián Pastirčák
Autor filmu a kreslených návrhov: Matúš Vizár
Zvuk: Adam Matej
Kreslený film nahovorila: Táňa Pauhofová

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu