Najsledovanejšími programami na trhu boli vo štvrtok Búrlivé víno, Televízne noviny a Športové noviny. Skupine Markíza patrilo v prime-time 42,4 % trhu.

Búrlivé víno sa aj vo štvrtok 5. septembra 2013 stalo suverénne najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách a udržiava si výrazný náskok pred denným seriálom konkurencie.

Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 11,9 % a trhový podiel 33,8 %. K obrazovkám pritiahol 745-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma (rating 6,5 % / share 25,4 % v 12-54), ktorá si podmanila najmä mladých divákov 12-24, rovnako ženy (share 38,0 %) ako aj mužov (share 38,4 %).

Vynikajúco sa opäť darilo podvečernému rodinnému seriálu Chlapi neplačú, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rating 6,5 % a rekordný trhový podiel 37,4 %. Konkurenčná súdna šou sa v rebríčku 20 najsledovanejších programov dňa neumiestnila vôbec.

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami na trhu sa vo štvrtok stali Televízne noviny (rating 9,6 % / share 40,6 % v 12-54) a Športové noviny (rating 9,5 % / share 33,1 % v 12-54).

Z ponuky menších staníc bol najúspešnejší romantický seriál Sila (rating 3,1 % / share 10,5 % v 12-54) televízie Doma. Pozrelo si ho 287-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, pri trhovom podiele až 17,1 %.

Zabodovala tiež „telka pre chlapa“ Dajto, večerný thriller Kriminál (rating 1,9 % / share 5,7 % v 12-54) so Sylvestrom Stalloneom v hlavnej úlohe dosiahol nadpriemerný výkon. V cieľovej skupine muži 35-44 stúpol jeho trhový podiel na hodnotu 10,6 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 40,0 %) aj v prime-time (share 42,4 %).

Na fotografii: seriál Chlapi neplačú – Chlpík a Kavaschová

Zdroj:  skupina Markíza

REKLAMAadv.: