Spoločnosť Mondeléz spojí aj tento rok na začiatku nového školského roka svoje najvýznamnejšie značky. V kampani s názvom „Prečítaj sa letom“ sa bude súťažiť o dve stovky cien vrátane zájazdu do štúdií Harryho Pottera v Londýne a zapoja sa do nej ako predajcovia kníh, tak aj významní slovenskí a českí bookfluenceri a youtuberi.

Kampaň, ktorú bude možné vidieť okrem internetu a sociálnych sietí aj v rámci outdooru a in-store aktivít, odštartovala 5. augusta a prebieha až do 10. septembra 2019.

Za kreatívnou časťou, PR komunikáciou a spoluprácou s influencermi stoja agentúry PR.Konektor a The Hive. Digitálnu časť kampane má na starosti Konektor Social, nákup médií realizuje agentúra Wavemaker.

„Tohtoročnú kampaň sme nazvali Prečítaj sa letom a chceme v nej podporiť čítanie kníh. Z prieskumu, ktorý sme si nechali vypracovať medzi mladými Slovákmi a Čechmi, vyplynulo, že respondenti majú stále najradšej klasické papierové knihy a tiež, že na prvom mieste je u nich stále fantasy literatúra. Na podporu jednej z najkrajších odpočinkových aktivít sme prizvali influencerov, ako sú Daniel GoGo Štrauch, alebo Tereza in Oslo,” uviedla Kristína Vlasáková, manažérka značky Milka.

Do aktivácie budú zapojené značky Milka, Oreo, Brumík a Halls a dôležitou súčasťou kampane je herná microsite Prečítaj sa letom. Stránka funguje na adresách www.precitajsaletom.sk a www.proctiseletem.cz, a bude mať každý týždeň 40 výhercov na Slovensku aj v Čechách.

Výhercovia za správne odpovede na súťažné otázky z oblasti literatúry získajú produkty Mondeléz, ako aj vouchery na nákup kníh. Hlavnou cenou je zájazd do štúdií Harryho Pottera v Londýne, ktorý získa jeden súťažiaci zo Slovenska a jeden súťažiaci z Česka.

Okrem bookfluencerov sú do kampane, ktorá je zameraná na deti staršie ako 12 rokov a ich rodičov, zapojení aj ďalší partneri, napríklad československá sociálna sieť Day By Me, ale aj predajcovia kníh.

Na Slovensku je to sieť kníhkupectiev Panta Rhei a v Českej republike sú to Knihy Dobrovský. Microsite Prečítaj sa letom bola v oboch krajinách spustená piateho augusta a bude trvať až do desiateho septembra.

V rovnakom období bude aktivita propagovaná na sociálnych sieťach v rámci komunikačných kanálov spoločnosti Mondeléz International, ale aj u predajcov kníh a bookfluencerov.

Všetky zapojené značky budú tiež podporené v rámci outdooru a zaistené sú aj promo akcie v obchodných reťazcoch. Na tieto účely sa pripravujú plagáty, stojany aj špeciálna paletová inštalácia. Za nákup produktov značiek Milka, Brumík, Halls a Oreo získajú zákazníci v rámci in-store propagácie tiež magnetické záložky do knihy.

Vizuál kampane:

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu