záber zo spotu

Značka Tchibo v kampani s použitím vtipnej hyperboly komunikuje benefity pitia kávy Black ´N White. Na televíznu časť kampane s konceptom „Jedna káva pre každé tvoje ja“, ktorá odštartovala koncom októbra, nadviazala digitálna časť kampane z dielne agentúry Triad. 

Káva Tchibo For Black ´N White je vďaka tri krát dlhšiemu praženiu vhodná na pitie s mliekom, alebo i ako čierna káva, tieto benefity komunikuje aj digitálna časť kampane, ktorej cieľ bol podľa agentúry „inkrementálny reach a zapamätateľné komunikovanie benefitov produktu.“

Digitálna kampaň využívala Facebook, YouTube, Stream a display formáty odštartovala dvomi minimalistickými videami v čierno-bielom prevedení, uviedla agentúra.

Kampaň je nastavená na 4 týždne, pobeží od 24. októbra do 20. novembra.

„Za pomoci vyhrotených scénok ukazujeme vždy v jednom videu dve na prvý pohľad rovnaké situácie, ale jedna protagonistka vo videu chce čiernu kávu a druhá naopak veľa mlieka. Cieľom videí je vizuálne nadviazať na televízny spot a vtipné dovysvetľovať hlavnú myšlienku jednej kávy pre každé tvoje ja, “ povedal Matúš Fridrich, kreatívny riaditeľ Triadu.

Návšteva u kamarátky

„Videá nám slúžia k vysokému zásahu relevantnej cieľovej skupiny, na vytvorenie publika, ktoré ďalej využívame v druhej polovici kampane. Tam nechávame na nich, aby ukázali, aké je každého jeho ja, “ doplnil Matúš Fridrich.

cierno-biela-digitalna-kampan-tchibo-od-triadu-vlastny-navrh-salokRecipienti zasiahnutý reklamným posolstvom videí sú remarketingom odkázaný na kampaňovú microsite www.cernanebobila.cz , kde sú interaktívne zapojený do hry, a sami navrhujú načo sa hodí čierna, alebo biela káva.

Svoju ideu môžu zdieľať na sociálnej sieti a organickým zásahom upozorniť na reklamný odkaz ďalších recipientov.

Každý týždeň je desať najvtipnejších návrhov odmenených hrnčekom s textom, ktorý si sami navrhli a tiež zásobou kávy Tchibo For Black ´N White.

Za prvý týždeň digitálnej fázy kampane si ľudia navrhli pomocou microsite viac ako tisíc návrhov šálok, uviedla agentúra.

V práci

„Z vyhodnotenia minuloročnej kampane vyplynulo, že niektorí zákazníci nie celkom pochopili hlavný benefit produktu. V spolupráci s agentúrou sme sa preto rozhodli využiť v on-line prostredí princíp „učenia sa“. Ľudia najlepšie porozumejú odkazu a zapamätajú si ho, ak si naň sami „siahnu“ a navyše ho môžu aktívne použiť, alebo interpretovať. Veríme, že ľuďom, ktorí si navrhnú svoj vlastný hrnček pre bielu i čiernu kávu, zostane benefit produktu v povedomí dlhšiu dobu, ako pri pasívnej konzumácii televízneho spotu, alebo on-line videa. Zároveň môžu svoje návrhy zdieľať, tak nám pomáhajú so šírením kampane, “ povedala Veronika Šreiberová, junior brand manažérka spoločnosti Tchibo Praha.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu