záber zo spotu na kampaň HNkonto

Hospodárske noviny ponúkali systém spoplatnenia obsahu na webe už od decembra 2013 prostredníctvom spol. Piano Media. Potom čo v máji 2014 z Piana vystúpili ponúkli predplatiteľom nový model predplatenia obsahu (vlastnú paywall). Jednotlivé balíky predplatného teraz vydavateľstvo od základu zmenilo. Portál HNonline.sk zaznamenal medziročný pokles v januári o takmer 100 tisíc unikátnych čitateľov za mesiac.

„Zmena, ktorú sme urobili, je revolučná. Namiesto predplácania obsahu na rôzne časové obdobia je filozofiou nového HNkonta ponúknuť každému používateľovi balík na mieru,“ povedal Dávid Csino, riaditeľ digitálnych médií vydavateľstva Mafra Slovakia.

Okrem predplatiteľských balíčkov spustí vydavateľstvo aj novú mobilnú aplikáciu pre Android a iOS zariadenia.

„Neponúkame len jednotlivé predplatné, ponúkame rôzne úrovne prístupu k obsahu. Od najnižšieho balíčka, v ktorom môže návštevník surfovať po stránke bez akejkoľvek reklamy – bannerovej, či videoreklamy – až po balík, v rámci ktorého mu budú okrem prístupu k celému digitálnemu obsahu do schránky chodiť každý deň aj tlačené Hospodárske noviny,“ doplnil Csino.

repre foto: balíky HNkonto

„Novinkou je sekcia HNbiznis, prémiové analýzy a insiderské správy zo sveta biznisu, dostupné už pri balíčku Silver. Samozrejme, HNbiznis sa automaticky stane súčasťou všetkých vyšších balíkov,“ povedal Andrej Csino.

OOH kampane (zdroj foto: MWD)

Redizajn predplatného sprevádza kampaň v TV, OOH a v online, vrátane kampane na Facebooku.

Používatelia si môžu v rámci kampane vo februári jeden z balíkov (Silver) z nového HNkonta otestovať len za 1 cent.

Pre vydavateľstvo všetky kampane zabezpečuje reklamná agentúre Creative Department.

Slogan kampane znie „Nenechajte sa obmedzovať!“ a claim: „HNkonto – obsah na nezaplatenie“.

Pozrite si spot, ktorý na Facebooku od spustenia kampane za dva dni videlo len takmer 6400 divákov:

Web bez reklamy, exkluzívny obsah alebo správy zo zákulisia biznisu už od teraz na HNkonte.

Posted by Hospodárske noviny on 15. február 2017

HNonline.sk zaznamenal pokles čítanosti

Portál HNonline.sk zaznamenal medziročný pokles v januári takmer o 100 tisíc unikátnych čitateľov za mesiac, keď v januári 2016 spravodajský web vydavateľstva Mafra čítalo, podľa výskumu AIMmonitor, viac ako 894 tisíc unikátnych čitateľov, v januári 2017 to bolo už len niečo cez 798 tisíc.

Pre porovnanie priemernú mesačnú čítanosť HNonline.sk ale v roku 2016 dosahovala na úrovni takmer 678 tisíc a v roku 790 tisíc unikátnych čitateľov (RU, totall).

Pritom predaný náklad elektronického vydania Hospodárskych novín dosiahol v decembri 2016 len 5 elektronických výtlačkov za mesiac, podľa zverejneného auditu združenia Audit Bureau of Circulatioans Slovakia (ABC SR) .

Pre porovnanie denník SME dosahuje elektronický predaj na úrovni zhruba 12 tisíc elektronických výtlačkov mesačne.

Pozrite si tabuľku (zdroj: ABC SR): 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu