repro foto: spot Coca-Cola

Coca-Cola dnes začína novú globálnu kampaň postavenú na reklamnom spote, ktorý oživuje skutočný význam Vianoc s „Darujme sa!“ a povzbudzuje ľudí, aby darovali najmä sami seba.

Tento rok Coca-Cola oslavuje aj veľký míľnik a to 100 rokov od svojej prvej vianočnej reklamy. V netradičnom duchu sa preto nesie aj televízny spot. Režíroval ho oscarový režisér Taika Waititi a je najdlhšou televíznou reklamou na nápoj Coca-Cola v histórii.

Na Slovensku i v Česku sa Coca-Cola rozhodla pojať tohtoročné sviatky aj s myšlienkou na pomoc ostatným a na troch miliónoch svojich etikiet podporuje Červený kríž, ktorý pomáha zdravotníkom nielen v boji s koronavírusovou pandémiou.

Tohtoročná vianočná kampaň vyzdvihuje myšlienku, že skutočné čaro Vianoc je v nás a najväčším darom, ktorý môžeme svojim blízkym dať, sme my sami. Nadväzuje tak na 100-ročné dedičstvo ikonických vianočných kampaní Coca-Cola. Tento rok opäť uvidíme vľúdneho Santu, ktorý zohrá rozhodujúcu úlohu pri zabezpečovaní tých pravých láskyplných Vianoc a prianí s nimi spojených.

Nová globálna reklamná kampaň nesie názov „The Letter“ alebo „List“ a otvára ju srdečná správa „Najlepší darček tohtoročných Vianoc ste vy sami“.

Film režírovaný oscarovým filmárom Taika Waititi (známym napr. slávnym snímkom JoJo Rabbit) a vytvorený štúdiom Wieden + Kennedy London rozvíja čaro Vianoc v nádejeplnom príbehu o otcovej neutíchajúcej láske k jeho dcére a jeho ceste za splnením jej vianočného priania.

Reklama bude k dispozícii v dlhom formáte 2,5 minúty a kratších formátoch 60 sekúnd a 30 sekúnd, ktoré sa objavia aj na slovenských televíznych staniciach. Celkom bude nasadená na 90 trhoch na celom svete:

Vianočná reklama nadväzuje na nedávnu kampaň „Otvorené ako nikdy predtým/Open Like Never Before“ – prvej propagácie značky Coca-Cola od doby, kedy pandémia COVID-19 zmenila svet.

Táto kampaň bola manifestom nových možností objavených v dôsledku núdzových opatrení a globálnej výzvy znovu oceniť všetko, čo máme okolo seba.

„Rok 2020 bol pre mnohých z nás ťažkým rokom a toto sviatočné obdobie bude mať pre všetkých ešte väčší význam. Coca-Cola oslavuje Vianoce prostredníctvom svojich reklám už od 20. rokov 20. storočia a vždy obsahuje posolstvo jednoty a dôležitých hodnôt. Odráža to skutočné čaro Vianoc – lásku, ocenenie každodennej snahy našich blízkych, zmysel pre komunitu a potrebu skutočnej prítomnosti v dôležitých okamihoch, ako sú napríklad Vianoce,“ povedala Petra Šebová, riaditeľka marketingu spoločnosti Coca-Cola ČR a SR.

V duchu výzvy #DarujmeSa budú tohtoročné Vianoce jedinečné aj v spojení s charitatívnym projektom pre Červený kríž. Coca-Cola tento rok nechala vyrobiť 3 milióny etikiet s QR kódom na pomoc tejto organizácii na Slovensku a v Česku. Práve Červený kríž totiž v tejto neľahkej dobe pomáha školiť a pripravovať zdravotnícky personál a zabezpečiť potrebný zdravotnícky materiál.

„Coca-Cola odjakživa symbolizuje jednotu, blízkosť a zdieľanie spoločných zážitkov. Tieto Vianoce možno budú pre mnoho ľudí náročné a plné neistoty. Ťažkosti sa netýkajú iba tých, ktorí následkom pandémie COVID-19 ochoreli, ale aj tých, ktorí sa o nich s vypätím všetkých síl starajú. Preto aj cez Vianoce spoločne podporíme slovenský a český Červený kríž,“ popisuje projekt Veronika Němcová, riaditeľka komunikácie a udržateľnosti v spoločnosti Coca-Cola ČR a SR.

Ako to funguje? Poskytnutie daru je veľmi jednoduché. Vo svojom smartfóne stačí otvoriť mobilné bankovníctvo a kamerou telefónu naskenovať QR kód, umiestnený na etiketách nápojov Coca-Cola, ktorý vás privedie priamo na bankovú platbu Červenému krížu. Každý tak bude môcť prispieť akoukoľvek, hoci aj malou čiastkou a pomôcť tým, pre ktorých tohtoročné Vianoce nebudú časom tradičnej pohody.

Pomáha aj nadácia The Coca-Cola Foundation, a to už od začiatku pandémie. Komunitám na celom svete ponúkla pomoc v celkovej hodnote viac ako 112 654 900 eur. Slovenskému červenému krížu tento rok spoločnosť Coca-Cola pomohla sumou vyše 200 tisíc eur a Českému červenému krížu 6,3 milióna korún.

Slovenský červený kríž za tieto prostriedky zabezpečil nákup zdravotníckych stanov, ktoré sa využívajú v rámci pôsobenia dobrovoľníkov v areáloch nemocníc. Český červený kríž použil väčšinu týchto peňazí na podporu výroby pľúcnych ventilátorov CoroVent vyvinutých tímom odborníkov z ČVUT spolu s dobrovoľníkmi z platformy COVID19CZ.

Vizuál aktuálnej kampane:

zdroj: Coca-Cola

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu