foto: Coca-Cola

Spoločnosť Coca-Cola predstavuje limitovanú edíciu plechoviek s dizajnami 10 olympijských športov. Súčasťou edície je tiež plechovka so siluetou a podpisom slovenskej lyžiarky Veroniky Zuzulovej.

Pre slovenských fanúšikov je navyše pripravená špeciálna súťaž, v ktorej môžu od 9. až do 23. februára vyhrať každý deň trendy fanúšikovské dupačky.

Intenzívna reklamná kampaň Coca-Coly sa okrem televízie a digitálnych aktivít zameria na sociálne médiá, kde sa do komunikácie zapojí množstvo influencerov z rôznych odborov na čele s Veronikou Zuzulovou, podporenou ďalšími športovcami zimných a letných disciplín. Do kampane sú zapojení taktiež lifestyle influenceri a predovšetkým samotní fanúšikovia.

„V našej kampani k zimným olympijským hrám chceme fanúšikom ponúknuť predovšetkým zábavu. Olympiáda potrvá 17 dní a ani pre skalných fanúšikov nebude jednoduché sledovať všetky výkony našich športovcov nepretržite. Preto sme si pre všetkých pripravili nekonečnú pyžamovú párty, aby sme ich v povzbudzovaní podporili,“ hovorí Jana Nováková, brand manažérka značky Coca-Cola.

Špeciálne pre Slovensko pripravila Coca-Cola súťaž o trendy dupačky v červenobielej kombinácií. Zapojiť sa môžu všetci fanúšikovia značky, ktorí od 9. do 23. februára nahrajú na instagramový účet Coca-Coly Instastory, ako povzbudzujú a dajú hashtag #vodnevnoci.

foto: Coca-Cola

Počas celej kampane Coca-Cola rozdá medzi fanúšikmi celkovo 100 dupačiek z limitovanej edície.

Nekončiacu olympijskú párty ešte doplnia špeciálne ochutnávky a komunikácie na mieste predaja.

Pozrite si televízne spoty:

(ts, red)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu