Po tom čo spoločnosť Coca-Cola len nedávno zmenila svoj globálny slogan „Open Happiness“ na „Taste the Feeling“ si poisťuje i jeho ekvivalent v slovenčine COCA-COLA VYCHUTNAJ SI TEN POCIT. Spoločnosť The Coca-Cola Company; One Coca-Cola Plaza; s adresou 303 13 Atlanta Georgia; US, požiadala 16. februára Úrad priemyselného vlastníctva SR v Banskej Bystrici o udelenie ochrannej známky. Zmena sloganu je súčasťou nového konceptu komunikácie pod názvom „One Brand“.

Ako sme informovali Coca-Cola prichádza s novou globálnou komunikáciou, ktorej súčasťou je i nový slogan. Spoločnosť Coca-Cola spustila svoju novú kampaň so sloganom „Taste the Feeling“, ktorá vznikla na základe globálnej stratégie „One Brand“.

Coca-Cola chce zjednotiť celú rodinu nápojov Coca-Cola pod jednu značku. Stratégia „One brand“ zdôrazňuje, že spoločnosť kladie dôraz na možnosť voľby spotrebiteľov, ktorí si vyberú ten nápoj z rodiny Coca-Cola (Cola, light, Zero), ktorý im najviac vyhovuje a zodpovedá ich preferenciám – chuti, ale aj životnému štýlu.

Doterajší slogan Coca-Cola „Open Happiness“ tak nahrádza slogan „Taste the Feeling“.

zdroj foto: Coca-Cola

„Tento nový prístup sa uplatňuje v globálnej kampani „Taste the Feeling“, ktorá využíva univerzálne príbehy a momenty z každodenného života na oslovenie zákazníkov na celom svete. Koncept sa bude realizovať prostredníctvom plne integrovanej globálnej marketingovej kampane, ktorá bude zahŕňať 10 televíznych reklám, viac ako 100 vizuálov v duchu „Taste the Feeling“ a vznikne aj nový systém vizuálnej identity. Značka Coca-Cola si pre svojich zákazníkov pripravila aj novú hymnu a znelku, na ktorej sa podieľali úspešní hudobníci a producenti. Súčasťou kampane bude aj nová interaktívna digitálna aplikácia s možnosťou zdieľania,“ povedala Kateřina Eliášová, PR manažérka spoločnosti Coca-Cola Česká republika. Čítaj viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu