Coca-Cola zmenila etikety. Obsahujú názvy dovolenkových destinácií a štartuje novú letnú kampaň. Špeciálny letný dizajn dostali pollitrové fľaše nápojov Fanta, Sprite a Coca-Cola. Každý deň, do 31. augusta môžu spotrebitelia súťažiť o týždennú luxusnú dovolenku v dvadsiatich európskych a svetových destináciách. Súťaž odštartovala 5. júna, kampaň používa hashtag #letosnov.

Zdroj: Omnipublic Consulting

Lokálnu adaptáciu a online komunikáciu pre spoločnosť Coca-Cola po celú dobu kampane zastrešuje slovenská reklamná agentúra McCann Erickson, nákup médií zabezpečuje mediálna agentúra Starmedia a PR aktivity zastrešila agentúra Omnipublic Consulting.

„V letnej kampani opäť meníme etikety, tentokrát za obľúbené dovolenkové destinácie. Ide o európsky koncept, kedy sa unikátny packaging postupne objaví v ďalších krajinách Európy,“ vysvetľuje Jana Nováková, brand manažérka značky Coca-Cola.

„Pre kampaň sme využili tradičnú súťažnú mechaniku s využitím výherných kódov. Stačí si len zakúpiť 0,5l fľašu Coca-Cola original taste, Coca-Cola zero cukru zero kalórií, Fanta alebo Sprite, na webových stránkach Coca-Cola vybrať vysnívanú destináciu a zadať číselný kód, ktorý je ukrytý na spodnej strane viečka. Či s nami poletíte na cestu snov, sa dozviete okamžite po jeho zadaní,“ doplnila Nováková.

Timing kampane je od 5. júna do 31. augusta, bude nasadená v digitálnom prostredí, na sociálnych sieťach, a televízny spot bude prvý krát na obrazovkách od 26. júna.


„V rámci kampane pracujeme s novými, dynamickými formátmi ako panoramatické 360° videá pre Facebook. Veľmi aktívni budeme na Instagrame, kde novo zaraďujeme spoluprácu s microinfluencermi. Veľký dôraz kladieme na čoraz populárnejšie Instagram Stories a práve v ich prostredí spustíme súťaž pre fanúšikov, v ktorej bude možné každý deň získať špeciálny boarding pass s kódom do súťaže o zájazd snov,“ povedala Zuzana Kadlečková, manažérka sociálnych médií spoločnosti Coca-Cola.

 

Celé leto bude prebiehať vonkajší sampling v Čechách, i na Slovensku na hlavných sezónnych miestach. Tour celkovo zahŕňa až 170 zastávok, napríklad pri vode alebo na športoviskách.

Pozrite si vizuály kampane:

Ukážka -FB content:

via GIPHY

Ukážka – Poster A2:

Zdroj: Omnipublic Consulting
Zdroj: Omnipublic Consulting
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu