Mnoho veľkých známych spoločností si uvedomuje nevyhnutnosť udržateľného správania sa voči prírode a do svojej filozofie výroby a predaja implementuje procesy, ktoré majú pozitívny vplyv na životné prostredie. Aj Coca-Cola má veľké ambície v otázke trvalo udržateľného rozvoja planéty.

Recyklácia plastových fliaš je námetom novej reklamnej kampane, ktorú Coca-Cola Veľká Británia & Írsko spustila na konci mesiaca jún. Vo svojom článku o nej informoval adweek.com.

Dej nového reklamného spotu je postavený na romantickej, mierne detinskej love story, kde ako hlavné postavy vystupujú dve fľaše, jedna naplnená Fantou a druhá Coca-Colou.

Pointa príbehu je, ale omnoho hlbšia a nenúteným, dokonca vtipným spôsobom nabáda ľudí, respektíve tých, ktorí si radi doprajú osvieženie v podobe niektorého z nápojov z portfólia spoločnosti Coca-Cola, k recyklácii, pretože každou recykláciou môžu tieto dve zamilované fľaše svoj romantický príbeh prežiť odznova.

V dnešnej dobe, ktorá sa tvári tak vyspelo a uvedomelo, je mnoho ľuďom stále náročné vysvetliť, aké dôležité je správať sa k životnému prostrediu ohľaduplne a možno práve v takomto infantilnom podaní dokáže populácia túto skutočnosť lepšie pochopiť.

Na výrobe spotu spolupracovala spoločnosť Coca-Cola s agentúrou Ogilvy & Mather Berlin. K tomu ako vznikala výroba reklamného spotu spoločne natočili aj videoklip, v ktorom spoločnosť Coca-Cola upozorňuje na svoju veľkú ambíciu a to do roku 2020 zvýšiť podiel použitia recyklovaných materiálov na výrobu plastových fliaš až na 50%.

Okrem toho je veľmi zaujímavé sledovať ako z plastových fliaš vznikali rekvizity do reklamného spotu, v podstate až po pozretí tohto videa si človek uvedomí, že takmer všetko v spote je vyrobené z plastu.

Spoločnosť neustále zvyšuje svoj podiel použitia recyklovaných plastov na výrobu fliaš, je to zrejme z dôvodu veľkého tlaku environmentálnych aktivistov, ktorým sa nepáči, že už aj menšie spoločnosti ako Coca-Cola dosiahli úroveň použitia recyklovaných materiálov pri výrobe fliaš v podiele 50% a ich cieľom do roku 2020 je dostať sa až na 100% podiel.

Okrem recyklovaného plastového materiálu, ktorá je momentálne na úrovni 25%, spoločnosť používa aj recyklovaný hliník pri výrobe plechoviek a to v 49% a použitie recyklovaného skla je na úrovni 56%.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu