Nová kampaň maloobchodnej siete potravín Coop Jednota je z dielne reklamnej agentúry JANDL a vyrábala sa v slovenskej obci Ľubietová na rozhraní Slovenského rudohoria a stredohoria. Obec je vzdialená 20km od Banskej Bystrice, či Brezna. Kampaň komunikuje predstavenie rady výrobkov vlastnej maloobchodnej značky COOP Jednota Tradičná kvalita.

Leit motívom kampane je výhodná cena nákupu potravín v Jednote a komunikuje vlastnú maloobchodnú značku kategórie výrobkov Coop Jednota Tradičná kvalita, ktorá v sebe spája kvalitu a výhodnú cenu.

Pracuje so sloganom „Nakúpte, koľko unesiete“, ktorý je zhmotnený vizuálom, v ktorom na pomoc s nákupom bačovi prichádza najprv „tretí člen“ domácnosti pes Dunčo. Ani ten však nie je dosť silný, aby nákup vládal ťahať, tak na rad prichádza balón na ktorom celý nákup odletí až na salaš. V spote bude počuť opäť tradičnú ľudovku v modernom prevedení. Nasadený v TV bude onedlho.

Pozrite si zatiaľ print a fotografie z nakrúcania spotu:

Coop Jednota - print - Nakúpte, koľko uniesiete
zdroj: JANDL

Imidžovú kampaň doprevádzal aj tento produktový spot:

 Pozrite si zábery z výroby reklamy:

Vizitka kampane:

Kampan: COOP Jednota Tradičná kvalita 2015
Creative Director: Ján Fajnor
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Copywriter: Karol Thiry, Viliam Šedivý
Art Director: Pavel Gajdoš
Account Director: Marek Stejskal
Account Manager: Andy Bibeňová
Strategy: Rado Ondřejíček, Martin Mlynárik
Production company: Protos production
Director: Jiří Hanych
DOP: Tomáš Sysel
Producer: Michal Hlavačka
Music: Karges Fahrenkrog-Petersen, adaptation Michal Novinski
Photographer: Táňa Hojčová

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu