Cieľovou skupinou novej kampane ČSOB z dielne agentúry Creative Department sú podľa banky všetci bežci, športovci, ktorým pri behu napadne niečo smart, niečo, čo podľa nich stojí za zdieľanie.

Kampaň odštartovala 10. januára videom v ktorom sa bežcom prihovára generálny riaditeľ ČSOB Daniel Kollár, ktorý je sám veľký fanúšik behania. Kampaň vyvrcholí 31. marca až 2. apríla na bratislavskom maratóne ČSOB Bratislava Marathon.

Banka v novej kampani vyzýva bežcov, aby počas svojej prípravy na maratón povedali a nahrali na Facebook video s hashtagom SmartRunner, a povedali prečo je podľa nich behanie GOOD IDEA. Banka komunikuje svoj nový brand #SmartRunner, ktorý plánuje použiť i v budúcnosti.

„Motto kampane Running & Slovakia Good Idea nadväzuje na brand Good Idea Slovakia, ktorým sa Slovensko prezentuje doma aj v zahraničí. Ideou kampane je – Beh – oslobodzuje a čistí hlavu. Aj preto sa hovorí, že tie najlepšie myšlienky vznikajú pri behu. Práve pri behu ľudom napadne často napadne GOOD IDEA, niečo výnimočné, niečo SMART. Cieľom kampane je vytvoriť komunitu ľudí, ktorým beh pomáha byť SMART, teda komunitu SMART RUNNEROV. Chceme zistiť a prezentovať, na čo ľudia pri behu myslia,“ povedala pre MediaWatch.Dog Anna Jamborová, hovorkyňa ČSOB.

„Základná myšlienka spočíva v tom, že nie peniaze, ale ľudia a ich dobré nápady hýbu svetom. Našim cieľom je vybudovať komunitu SmartRunnerov, ktorí budú v online aj offline prostredí zdieľať svoje dobré nápady. Sme totiž presvedčení o tom, že nie len bankovníctvo, ale aj beh môže byť smart,“ povedala Andrea Király, riaditeľka Odboru komunikácie ČSOB.

Kampaň je nasadená primárne v online prostredí, aktivácia prebehla formou videa s riaditeľom banky a ako komunikačnú platformu využíva skupinu #SmartRunner na Facebooku. Bežci môžu za svoje nápady získať špeciálny bežecký dres od spoločnosti Be Cool, organizátora podujatia ČSOB Bratislava Marathon.

Creative Department spojila v kampani značku ČSOB s národným konceptom Good Idea Slovakia - FB Cover
vizuál – Facebook cover
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu