Filmový príbeh „The Switch“ vo forme 6 minútovej kinoreklamy vytvorila pre značku Nike reklamná agentúra Wieden+Kennedy. Režisérskej taktovky sa chopil Ringan Ledwing. Za 7 dní si ho na YouTube pozrelo takmer 37 miliónov divákov.

„Jedná sa o najdlhší spot v histórii značky Nike, o tridsať sekúnd prekonal príbeh „The Last Game“ z roku 2014. Natáčanie prebiehalo v Španielsku po dobu piatich dní a pre Ronalda to vraj zároveň bola najintenzívnejšia práca, ktorú doteraz pre Nike odviedol,“ uviedol MaM.cz.

Pozrite si aj spot The Last Game z roku 2014, ktorý si na YouTube za dva roky pozrelo takmer 97 miliónov divákov:

https://www.youtube.com/watch?v=Iy1rumvo9xc

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu