Už sme vás informovali o koncepte komunikácie, ktorý zvolila ČSOB, keď sa rozhodla sprístupniť v máji 2015 svojim čitateľom spoplatnený obsah niekoľkých online portálov. Vytvorila preto špeciálny web Chcemtovsetko.sk cez ktorý sa zamknutý obsah odomkne a sprístupni. Banka tento koncept digitálnej komunikácie so svojimi potenciálnymi zákazníkmi zopakovala.

ČSOB pokračuje v digitálnom koncepte „Chcem to všetko“, keď do 30. augusta opäť sprístupnila špeciálnu webstránku Chcemtovsetko.sk, prostredníctvom ktorej sa užívatelia dostali počas dvoch týždňov od 17. až do 30. augusta bezplatne k uzamknutému obsahu vybraných portálov sme.sk, HNonline.sk a trend.sk.

Pri čítaní sa im zobrazuje reklama ČSOB na SmartÚčet.

ČSOB sa rozhodla upozorniť na možnosť „získať všetko“ s ČSOB SmartÚčtom sprístupnením „všetkého“ v online prostredí. Tentoraz však s vynovenou ponukou médií.

Koncept opäť vytvorila a zrealizovala PR agentúra PRime time, technicky výrobu zabezpečila agentúra Adbee.

„Veľmi pozitívne ohlasy verejnosti na poskytnutú službu s benefitom nás presvedčili zopakovať tento digitálny koncept a odomknúť verejnosti obsah online portálov opäť. Aby sme však danú službu ešte viac zatraktívnili a ponúkli jej čitateľom nový zážitok či skúsenosť, pripravili sme novú ponuku médií. Veríme, že nová skladba kvalitných slovenských portálov bude pre širokú verejnosť pridanou hodnotou“, popisuje kampaň Juraj Štefanovič, PR špecialista ČSOB.

„Koncept komunikácie ČSOB s nami zástupcovia banky vopred konzultovali. Vnímame to ako podporu kvalitného čítania, “ povedal pre masmedialne.info Tomáš Novotný, projektový manažér SME.sk.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu