Všimli sme si, že ČSOB vo svojom aktuálnom reklamnom spote použila rovnaký vizuálny motív, ako pred rokmi vo svojej reklame investičná skupina Slavia Capital. Hlavná myšlienka kampane je ale odlišná.

Slavia Capital pred vyše 10 rokmi vo svojej kampani, zdôrazňovala, že v investovaní a v živote sú dôležité nielen vedomosti, ale aj cit a vzťahy. Kampaň používala slogan: „ Nestačí len vedieť, treba aj cítiť.“

ČSOB vo svojej aktuálnej kampani komunikuje službu refinancovania úveru a hlavná myšlienka spočíva v tom, že zákazník nemá bojovať sám so sebou (nižšie splátky vs. odmena), ale aby si vybral „obe“ – finančný produkt ČSOB. Kampaň používa copy: „Spotrebný úver v ČSOB je dvojnásobná výhra“ a claim: „Pre vás osobne.“

https://www.youtube.com/watch?v=4cxZZQjDvbY

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu