ČSOB spustila kampaň pre mobilnú aplikáciu „Pomôcť nebolo nikdy ľahšie“

Pomôcť nebolo nikdy ľahšie. Stačí sa počas decembra prihlásiť do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking a ČSOB nadácia pripíše klientom na účet dobrý skutok. Za ich každé prvé prihlásenie v mesiaci finančne podporí Nadáciu detského kardiocentra v Bratislave.

Ústredným motívom a kľúčovým vizuálom tejto aktivity sa stali balóny. Sú totiž symbolom detského sveta a zároveň ľahkosti tejto pomoci, ktorú ČSOB svojim klientom teraz umožňuje.

Klienti pritom nemusia robiť nič navyše, stačí ak sa aspoň raz v období od 1. do 31. decembra 2018 prihlásia do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking.

ČSOB nadácia podporí Nadáciu detského kardiocentra sumou 10 centov za každé prvé prihlásenie v mesiaci.

„Možnosť pomôcť a urobiť dobrý skutok je teraz doslova na dosah ruky. Stačí na to jednoduché prihlásenie do mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Za každé prvé prihlásenie klienta, či už nového alebo existujúceho, podporíme Detské kardiocentrum  Národného ústavu srdcových a cievnych chorôb. Každý tak môže pomôcť k tomu, aby bola zdravotná starostlivosť pre malých pacientov ešte dostupnejšia a kvalitnejšia. O tejto možnosti pomôcť budeme klientov informovať aj prostredníctvom SMS správ, aby bolo takýchto dobrých skutkov, a teda prihlásení, čo najviac,“ uviedla Anna Jamborová, hovorkyňa ČSOB.

(ts)