ČSOB v kampani vyzýva, aby sa klienti tiež zapojili do nadnárodnej EKO výzvy Team Blue

zdroj: ČSOB

ČSOB dáva zamestnancom a klientom možnosť prispieť k zlepšeniu stavu nášho životného prostredia. Spolu s jej sesterskými entitami v Česku, Maďarsku, Írsku, Bulharsku a materskou KBC v Belgicku spustila dvojmesačnú výzvu s podtitulom Team Blue Goes Green. Čím viac dobrovoľníkov sa do výzvy zapojí, tým viac stromov zamestnanci KBC v jednotlivých krajinách vysadia.

Kampaň využíva primárne sociálne siete a potrvá do 30. júna 2019. Ide o kampaň tvorenú v Belgicku, ale čo sa týka vizuálneho riešenia slovenskej časti kampane, tú zastrešila reklamná agentúra MUW/Saatchi&Saatchi.

“Ako vznikla idea kampane? Zamestnanci skupiny KBC, do ktorej patrí aj ČSOB na Slovensku, hlasovaním sami rozhodovali o tom, čo by chceli vlastnými aktivitami podporiť a ochrana životného prostredia jednoznačne vyhrala,“ uviedla pre Mediahub.sk Anna Jamborová, hovorkyňa ČSOB.

„Cieľovou skupinou sú v tomto prípade všetci zamestnanci, dodávatelia a klienti ČSOB, ktorí chcú priložiť ruku k dielu a urobiť niečo pre životné prostredie,“ doplnila Anna Jamborová.

Cieľom výzvy je motivovať tak zamestnancov, ako aj klientov či dodávateľov vo všetkých krajinách, v rámci ktorých pôsobí skupina KBC, k znižovaniu produkcie CO2, podpore cirkulárnej ekonomiky a zbieraniu odpadu.

Klienti preto počas júna 2019 nájdu vo všetkých pobočkách zberné nádoby na staré a nepoužívané mobilné telefóny, pričom ČSOB zabezpečí ich ekologickú recykláciu. Nie je totiž ničím výnimočným, že „starý“ mobilný telefón skončí v koši s bežným odpadom.

Pritom ide o nebezpečný typ odpadu a pri nesprávnom nakladaní s ním hrozí únik toxických látok do prírody, vody a pôdy. Následne, od júla 2019 pribudnú v pobočkách zberné nádoby na plastové PET fľaše.

To je len jedna z aktivít, ktorými chce ČSOB a ďalšie entity KBC prispieť k ochrane životného prostredia. V termíne do 30. júna 2019 organizujú zamestnanci skupiny desiatky aktivít a podujatí s cieľom priložiť ruku k dielu. Za každého zapojeného zamestnanca následne ČSOB zabezpečí vysadenie jedného nového stromu na Slovensku.

Vizuály SK kampane:

Vizitka kampane:

MUW/Saatchi&Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Art Director: Ivan Tichý, Simona Bačová
Copywriter: František Pisarovič, Dajana Székelyová
Head Account Manager: Anh Doan

(ts, red)