Skupina Markíza dosiahla vo štvrtok druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel v prime-time v strategickej cieľovej skupine 12-54.

Búrlivé víno kraľovalo slovenským televíznym obrazovkám aj vo štvrtok 15. augusta 2013.

Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 11,7 % a trhový podiel 38,4 %. K obrazovkám pritiahol 757-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v rámci ktorej zaznamenal štvrtý najvyšší trhový podiel 41,4 % od svojho štartu 1. januára 2013.

Vinárska sága si podmanila najmä mladé ženy 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 52,0 %.

Jednotkou na trhu v čase vysielania bola tiež premiérová romantická komédia Zámena (rating 6,5 % / share 29,8 % v 12-54) s „priateľkou“ Jennifer Aniston v hlavnej úlohe. Najväčšiu pozornosť vzbudila medzi mladými ženami 12-24 (share 49,0 %).

Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou boli aj vo štvrtok Televízne noviny (rating 7,3 % / share 38,6 % v 12-54), ktoré zabodovali v cieľovej skupine vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (share 50,6 %) či v Trnavskom kraji 12-54 (share 59,0 %).

Z ponuky menších staníc bol v oboch hlavných cieľových skupinách najúspešnejší romantický seriál Sila (rating 3,0 % / share 10,7 % v 12-54) televízie Doma. Pokračovanie nevšedného príbehu lásky medzi Silou a Boranom si nenechalo ujsť 295-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) dosiahla vo štvrtok druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel v prime-time v cieľovej skupine 12-54 (share 44,8 %) a rekordný v 12+ (share 46,2 %). Výrazným trhovým lídrom bola aj celodenne (share 39,7 % v 12-54).

Foto: Búrlivé víno – Deák a Sanitrová

Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: