Dáša Juríková bude mať online prednášku v rámci marketingovej akadémie Creative Academy

Slovenská sporiteľňa sa podelí o svoje know how z budovania krízovej komunikácie v čase korony.

Case Study zo zákulisia spoločnosti odprezentuje riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky a prezidentka OZ Ľudia z marketingu Dáša Juríková na Facebooku marketingovej akadémie Creative Academy v stredu 8. júla o 19.00.

„Koronakríza toho o nás veľa odhalila. Zistili sme, akí sme ľudia, akých máme kolegov, ale aj to, aké sú naše obľúbené značky. Prezradím, ako sme na krízu šli, ako sme komunikovali voči našim zamestnancom, klientom aj k spoločnosti ako takej,“ uviedla Dáša Juríková, držiteľka ocenenia Marketér roka 2019, pod ktorej vedením sa výrazne zmenila komunikácia Slovenskej sporiteľne.

Značka ukončila svoje billbordové kampane, prestala sa podieľať na vizuálnom smogu a odštartovala kampaň #mamnato o príležitostiach posunúť seba, svoju firmu či krajinu vpred. Na koronakrízu zareagovala užitočnými inováciami, adresnou pomocou klientom a spoločnosti pod komunikačnou platformou #spolumamenato.

Dáša Juríková mala byť lektorkou v novom ročníku najväčšej slovensko-českej večernej a víkendovej školy reklamy Creative Academy. Ten krátko po februárovom štarte ukončila koronakríza.

„Keďže sme nemohli našich študentov vzdelávať štandardným spôsobom, rozhodli sme sa spolu s našimi lektormi ponúknuť online prednášky zadarmo širokej verejnosti. Stovky ľudí si od špičkových ľudí z brandže vypočuli, ako vybudovať či posilniť značku a efektívne komunikovať so zákazníkmi. Veríme, že sme svojou troškou tiež prispeli k reštartu slovenského podnikateľského prostredia,“ povedal zakladateľ Creative Academy Marek Gurega.

O svoje skúsenosti a znalosti sa v apríli a máji podelili reklamný mág zo Zaraguzy Michal Pastier, reklamný stratég Maroš Kemény, spoluzakladateľ združenia Ľudia z marketingu Róbert Slovák, Marketér roka 2017 Igor Tóth z O2, Lektorka roka 2018 Olívia Hurbanová a mnohí ďalší špecialisti z oblasti marketingu a komunikácie.

Creative Academy je večerný a víkendový ucelený koncept vzdelávania v oblasti moderného marketingu, komunikácie a reklamy. Prvý ročník odštartoval v roku 2016 v Bratislave a aktuálne má okrem hlavného mesta SR pobočky aj v Prahe, Košiciach a v Brne. Svoje know how odovzdali osobnosti slovenskej a českej reklamy už viac ako tisícke študentov.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu