Združenie IAB Slovakia, ktoré zoskupuje najväčšie spoločnosti pôsobiace na Slovensku v online reklamnom biznise po novom riadi Daša Karpelová, ktorá vystriedala na pozícii výkonnej riaditeľky Michaelu Slaninovú.

Daša Karpelová, výkonná riaditeľka združenia IAB Slovakia“Mojim prvoradým cieľom bude ešte viac podporiť a zabezpečiť efektívnu komunikáciu IAB Slovakia smerom k externému prostrediu a oboznámiť aj menších hráčov s našimi aktivitami a cieľmi. Verím, že tento krok povedie k nárastu počtu našich členov ako aj k zapojeniu ďalších internetových médií do AIMmonitoru. Budem pokračovať v základných myšlienkach združenia v oblasti štandardizácie trhu, akými sú napríklad dodržiavanie etického kódexu a ďalších pravidiel internetovej reklamy. Ďalším krokom bude aktivita smerom k vzdelávaniu ohľadne slovenského internetu, súčasných možností reklamy, plánovania. Verím, že práve to je cesta k získaniu nových nadšencov pre prácu s internetovou reklamou, či už na strane médií alebo agentúr. Považovala by som za úspech, ak by sa mi podarilo vytvoriť budúcimi online workshopmi niečo ako “inkubátor” nových, mladých pracovných síl pre slovenský internet, ” povedala pri svojom nástupe do novej funkcie Daša Karpelová.

Daša Karpelová pracuje v prostredí médií už viac ako 15 rokov. Svoje odborné znalosti získala počas pôsobenia v spoločnosti Zoznam.sk, Ringier Axel Springier ako aj ďalších menších internetových projektoch. Ako výkonná manažérka bola v roku 2006 aj pri zakladaní Asociácie internetových médií, predchodcu združenia IAB Slovakia.

IAB Slovakia (predtým Asociácia internetových médií) vznikla v máji 2005 ako združenie subjektov pôsobiacich na slovenskom internetovom trhu, ktorého hlavným cieľom je zabezpečiť informovanosť o internete a možnostiach jeho využitia ako reklamného média.

V súčasnosti má IAB Slovakia 34 členov. Výskum AIMmonitor využíva viac ako 80 internetových médií na Slovensku.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu