titulka redizajnovaného e-shopu Datart.sk

Redizajnovaný internetový obchod má po novom prehľadnejšie užívateľské prostredie, popisy produktov aj ich vyhľadávanie, zároveň prináša nový košík a prispôsobuje sa užívateľovi na základe reálneho správania ostatných zákazníkov. Datart zároveň rozširuje aj počet svojich kamenných predajní, keď plánuje v tomto roku otvoriť novú predajňu v Trnave.

Redizajn vznikal in house pod vedením marketingového riaditeľa Datart. „Zásadne sa zmenila viditeľná časť webu. Dôraz sme kládli na prehľadnosť, inšpirovali sme sa predovšetkým aktuálnymi trendmi a logickým zoskupovaním objektov. To je známe napríklad zo sociálnych sietí,“ povedal marketingový riaditeľ spoločnosti Datart Jan Samko.

Inteligentná pluginy menia stránku podľa potrieb a individuálneho správania zákazníkov, ktorí si už tovar vyhľadávali, či objednali. Táto funkcionalita pomáha ďalším zákazníkom pri orientácii na stránke a výbere produktov.

„Každý užívateľ od teraz vytvára svojím nákupným správaním cestu či väzby na odporúčania pre ďalších zákazníkov. Obľúbené produkty a aj to najlepšie z vhodného príslušenstva má teraz zákazník poruke. Nákup sa tak stáva príjemným a efektívnym procesom,“ doplnil Jan Samko.

Na stránke nájde užívateľ i rady a návody, či recenzie produktov. „Stavali sme web tak, aby sme na ňom radi nakupovali my sami. Verím, že sa naň zákazníci budú radi vracať,“ povedal Jan Samko.

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu