repro foto: Dedoles

Dedoles je slovenský e-shop, ktorý vznikol pred necelými 8 rokmi a momentálne pôsobí na viac ako desiatich trhoch. Pôvodne ponúkal oblečenie a doplnky rôznych značiek, vyrobené z kvalitných materiálov, s dôrazom na etickú a udržateľnú výrobu.

„Po niekoľkých rokoch v módnom biznise sme sa rozhodli uplatniť svoju kreativitu a znalosť trhu, a začať s vývojom a dizajnom vlastných výrobkov s výraznými veselými vzormi,“ povedal pre Mediahub.sk Richard Mareček, Head of Brand Strategy spoločnosti Dedoles.

Obchod Dedoles pokračuje v rýchlom raste, ktorý je výsledkom vstupu na nové trhy, zvyšovania penetrácie na už existujúcich trhoch, uvádzania nových produktov a vďaka zvyšovaniu fyzickej aj mentálnej dostupnosti svojej značky.

„Zmena produktovej stratégie si vyžiadala zmenu v komunikácii. Dedoles potreboval zdramatizovať farebnosť svojich výrobkov a optimizmus, ktorý prinášajú. Preto mení korporátny dizajn. Nové logo je veselšie, drzejšie a menej upratané. Zároveň je variabilnejšie, zavádza nový symbol a k zelenej pridáva nové farby,“ povedal Richard Mareček.

„Ďalšou zmenou je nový komunikačný koncept. Požiadavky pri jeho vzniku boli silný branding (vyše 60 % slovenskej populácie ešte nepočulo o Dedolese napriek silnej reklame v online), výrazná prezentácia produktov a vytvorenie jedinečných znakov relevantných pre Dedoles,“ doplnil Richard Mareček.

Autorom nového korporátneho dizajnu je štúdio Milk. Stratégiu kampane zabezpečil interný tím Dedoles. Kreatíva je dielom tímu Radovana Andreja Greža a Mariana Kolevu. Produkciu zastrešilo po víťazstve v tendri ALIEN studio.

Mediálnu stratégiu, plánovanie a nákup po víťazstve v tendri zastrešila agentúra Zenith (TV, rozhlas, časť onlinu). Sociálne médiá a druhú časť online reklamy si Dedoles zabezpečuje in-house.

Nový koncept bol uvedený jarnou kampaňou na podporu predaja ponožiek. Primárnou cieľovou skupinou zostávajú matky – tridsiatničky. V médiách bolo hlavným cieľom dosiahnuť optimálnu kombináciu zásahu čo najväčšej časti potenciálu a vysokej frekvencie. Hlavným médiom je televízia, doplnená o online a rozhlas.

Nový spot sa ľuďom páči natoľko, že si ho sami strihajú a upravujú jeho dĺžku. „Denne dostávame od ľudí množstvo odkazov, ako im naša súčasná reklama rozveseľuje toto nie veľmi veselé obdobie. Za necelé dva týždne má viac ako 740 tisíc videní na YouTube. V komentároch rádia Európa 2 ju ľudia často volia ako jeden z „najnákazlivejších“ songov,“ doplnila pre Mediahub.sk Jana Hrubcová, PR manager spoločnosti Dedoles.

Pozrite si spot:

Dedoles: Veselé ponožky, čo nemajú páru

Vizuál online bannera:

Nové logo:

zdroj: Dedoles

 

zdroj: Dedoles

Predchádzajúce logo:

Aktualizácia 27.3.: „Pýtali ste sa na pesničku z reklamy, tak sme ju pre vás pripravili v dlhšej verzii,“ uviedla spoločnosť Dedoles na sociálnej sieti.

Dedoles pesnička je tu! 🐹🎶

Dedoles pesnička je tu! 🐹🎶Pýtali ste sa na pesničku z reklamy, tak sme ju pre vás pripravili v dlhšej verzii. A párty sa môže začať! 🥳 🎉

Uverejnil používateľ Dedoles Piatok 27. marca 2020

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu